Wat dragen we vandaag deel XVII

20 likes

Thuiswerk en klus dagje

12 likes

… als je van buiten naar binnen loopt, valt 't pas op. Er zit een lekkere luminous phosphorescent glowing solution op de dotjes en de wijzers. Leuk! :sunny:

18 likes

Mocht je deze voor een vriendenprijs willen verkopen verneem ik het graag.

1 like

Skx x Aliexpress collab

7 likes

Je hebt helemaal gelijk. De mensen die op een horlogeforum aan het opscheppen zijn over hun vrouwen en een fototje met een rolex om posten moeten we natuurlijk tegen op kijken :sunglasses:

31 likes

Dit is wel een sexy combi moet ik eerlijk toegeven! :ok_hand:t4:

2 likes

Leuk, boys and their toys…

1 like

Dit probeersel maar even om. Heb toch wel zin in een Meistersinger zo!

10 likes

7 likes

Als je haar maar goed zit :wink:

Goedemorgen allemaal,

En voorzichtige eerste post van Niglo, op jullie mooie forum…:grimacing: Deze Favre Leuba handwinder komt uit onze familie en is uit de jaren '80, superplat en loopt als een tierelier. Ter geruststelling: hij is niet te koop …en de pen ook niet…:slightly_smiling_face:

Fijne dag gewenst iedereen!

20 likes


Thissisit. Mijn model is van 2014

1 like

De tekening? Dat kan. You know the drill. Centje naar het goede doel en de tekening is voor jou. :+1:

4 likes

Een beauty van een horloge en nog met ETA erin. Denkelijk een verzamelaars item in wording. Of is het het al? Ik ben een leek hoor. :slightly_smiling_face: En wat vindt u van mijn Leuba meneer Halle? Ik vind het zo leuk dat ik hem hier kan laten zien. :blush:

1 like

vandaag deze.

14 likes

Amazon.de.echte

Fijne dag allen!!

8 likes

Als @Watch2Morrow de tekening neemt, neem ik de Rolex. € 25,00 voor make a wish, right? :wink:

2 likes

Heel mooi!
Een horloge met een heel andere uitstraling dan de Tudor.
Doet me in de verte beetje denken aan mijn Bulova met microrotor automaat.
Die is momenteel bij forumgenoot in Cuijck in ondsrhoud/reparatie.
Heel dun horloge, jammer is dat de opdruk van de wijzerplaat niet strak is, binnenwerk is straks helemaal sterk en gezond. Dan loopt dat gesmeerd.

15 likes