Wat dragen we vandaag deel XVII

Heel mooi :+1:

1 like

Nu nog m’n eerste Seiko Quartz duiker en overmorgen een BFK erbij en het begint wat te worden met allemaal andere uurwerkjes. Hoe ouder des te gekker.:see_no_evil: Ik draag overigens dadelijk de meest rechtse weer, fijne avond all! :+1:

14 likes

@Mike

Ja, sinds iOS 13.1.2 en nu ook met 13.1.3 worden foto’s gekanteld.
Bij de formaten “klein” en “normaal” en “groot” kantelen de foto’s :confounded:

Alleen formaat “ware grootte” doet het goed :white_check_mark:

1 like

Al bijna 2 weken de NA om de pols. Vanwege tijdgebrek geen NA topic, maar wel een woord van dank aan @MeistersingerFa die me op dit horloge wees.

De wijzerplaat heeft een prachtige kleur. In het volle zonlicht wellicht iets ‘overdone’, maar onder alle andere omstandigheden super tof!

15 likes

Ik draai nu 13.2 (Ben beta tester), daar voor had ik er nog geen last van. Hij kantelde nu die drie genoemde formaten en ‘ware grootte’ wilde niet eens uploaden…
Hopelijk wordt dat gemaakt.

1 like

Ik wil juist af van het plaatsen van full size foto’s, een klein(er) formaat lijkt mij minder belastend.
Ik hoop dat het probleem wordt opgelost :slightly_smiling_face:

Vanochtend de tijd genomen om een betere foto te maken dan een “snelle wristshot” :smile:

13 likes

Hmm, misschien wel, moet ik er wel een kopen… :wink:

1 like

De Omega Genève voor een relaxte zondagavond

19 likes

Vaak de moeite waard, ik zal niet zeggen hoeveel banden ik per horloge heb :wink:

1 like

Thx, goed te weten. Liep er vandaag ook tegenaan…

1 like

Ik was persoonlijk n beetje klaar met Seiko: niet vanwege het merk ‘an sich’ maar gewoon omdat ik het hier te veel zie (heb het ook met Rolex hoor) en er zelf n aantal in bezit heb (gehad) maar deze vind ik echt heel mooi!!!

Welk model is dit?

Dit is de sbdc065 (of de spb083 in onze regio).

3 likes

Misschien is het tijd voor een nieuw werk horloge :sunglasses::sunglasses:

26 likes

25 likes

Ik vind hem geweldig, zolang hij werkt houden!

5 likes

We zijn allemaal gehecht aan dit doorleefde horloge😀, nooit weg dioen!

7 likes

NEEN! :sunglasses:

Werkze kerel en houden dat klokkie. Zoals @HansT ook al bedoelde… geen toestemming van ons om hem weg te doen.:+1::wink:

6 likes

Gezien het huidige weer kan het niet waterdicht genoeg zijn

17 likes

Wat voor werk doe je dat je horloge zo te lijden heeft?

1 like