Wat dragen we vandaag deel XVII

Heb het gezien bij Onno alias @Windhund , en ook dat belletje lucht is 'astonishing’
:+1:

1 like

Dat belletje lucht hoort er niet in, maar was wel leuk om te zien idd. Het is weg als het horloge op bedrijfstemperatuur is. Momenteel krijgt mijn Ux verse olie, een nieuw batterijtje en wat TLC. Ongeveer 8,5 jaar gelopen op zijn eerste batterij. Best OK.

image

21 likes

deze draagt zo mooi :star_struck:

10 likes

Prachtig horloge!

1 like

18 likes

image

Uhm apple watch

17 likes

Prachtig, wat een mooi ding.
Lekkere combi zo’n drukke plaat vs drukke arm :kissing_heart:

1 like

Tsja, dat wist ik dan weer niet :thinking:
Mijn Porsche heeft ook een oliewissel nodig trouwens…oud modelletje, heel zeldzaam :hugs: en toch begeerd door een mannetje in Halle… En iemand in het noordelijke deel van Nederland. Ben z’n naam even kwijt :joy:

12 likes

Nou, eh ik zag hem op deze termijn eigenlijk ook niet zo direct aankomen. :wink:

Maar goed, zo komen dingen op je pad. Een koerswijziging? Nee, een betere aanvulling? Jazeker :smiley:

1 like

Wissel nu al, gaan er lekker op uit en dus

28 likes

Hé, valt me nu eigenlijk pas op dat kast van de North Flag eigenlijk best op de Oysterquartz-kast lijkt.

1 like

11 likes

15 likes

Nice, leuke Vostok.

1 like

De 56mm, goudkleurige klatser!

Fijne dag allemaal!

8 likes

De 009 weer eens in de million-bucks modus, aan de Jubilee. In de broekzak mijn nieuwe Boker/Kansei Wasabi Cocobolo. :ok_hand:

10 likes

Heel benieuwd, heb je foto ter illustratie?

@HorlogeHalle Gejatte foto

Ik bedoel vooral de vorm van de kast en de geïntegreerde lugs/band.

16 likes

Vandaag weer de Batgirl :bat:

20 likes

1956 UG Monodatic ref. 200104-2 met gold-capped kast identiek aan die van de Polerouter, sub seconds bumpercaliber 138c en een roulette datum met quirky loupe op het originele glaasje.

26 likes