Wat dragen we vandaag deel XVII

11 likes

Staat ook een leuke SUS te koop bij onze oosterburen nu zag ik :wink:

1 like

Koop dan.

1 like

Haha het is een heel leuk ding. Maar weet niet of ik er zoveel euronen voor over heb.

10 likes

NA…laatste tijd weer ā€˜into’ microbrands…bevalt goed moet ik zeggen, eindelijk een keer dat de schroefjes gelijk goed gingen met verstellen :ok_hand::grinning:

Leuk die pakketten van SW :ok_hand:

22 likes

4S12 ! Mooi caliber, mooie prijs !

1 like

Lekkere timing weer :thinking:

15 likes

Mooi ding man! :ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Al weer 3 duiken overleefd.

12 likes

Na een paar dagen de 34 mm Air-King gedragen te hebben is deze 39 en een beetje mm Omega een beest :joy:

33 likes

Deze mooie Oris Big Crown Chronograph heeft al weken niet meer gelopen- teveel klokjes in de kist- dus mocht vandaag weer eens mee op stap. Heerlijk klokje! :slightly_smiling_face:

(Klik op de foto voor meer scherpte)

Fijne avond!:+1:

24 likes

Thanks man :+1::grinning:

1 like

Vastgelijmd aan de pols. Wat een fijn horloge

23 likes

De kleine SKX om vandaag.

21 likes

Ik moest hem even goed schoon hebben om de camera van mijn nieuwe tel te checken.

Hij is bijna te scherp.

32 likes

20 likes

22 likes

Hahahaa, mannen @Klokkengek en @TimeLapse , ik ben bijna door mijn likes heen van vandaag : kappuhh nu!
:expressionless:

Ben wel ietwat onrustig nu de harmonieuze leefomgeving die in de Feng Shui als bron van goed gevoel fungeert, verstoord dreigt te raken.
Halle is ook niet heel groot, dus mijzelf verstoppen hier (incluis het Eterna-wonder) is niet wijs en brengt geen oplossing.

Begrijp nu wel dat het klokje onprettigheden in gemoedsrust veroorzaakt en voel me steeds meer in de hoofdrol gedrukt worden van een verhaal dat Marten Toonder met veel woordslijpsels tot een enerverend vertelsel had weten te smeden.

Ik moet een list verzinnen… :thinking:

:kissing::kissing: Dank mannen!

5 likes

35 likes

2 likes