Wat dragen we vandaag deel XVII

Dankje! :smiley:

1 like

Wat heeft dat horloge een gave kast zeg :ok_hand:t2:

1 like

Zeker to buy :ok_hand:t2:

1 like

Fijne avond en goed weekeinde all! :+1:

19 likes

Herfstplaatje.

:v:

:beers:

44 likes

Wauwww
 dat is lekkker. Alvast veel plezier woensdag en natuurlijk even shinen hier he :grin::wink:

1 like

Gedaan! Hij is na ruggespraak én second én third opinie toch echt in bijzonder goede staat. Dat kost toch wel wat, maar ben er blij mee.

34 likes

Prachtige aankoop en past goed bij de rest, ook een aparte verschijning die je ook niet vaak ziet :ok_hand:t2::muscle:t2:

1 like

Prachtig vind ik hem, gefeliciteerd en veel plezier met jouw nieuwe Omega DeVille gewenst!

1 like

Echt ontzettend mooi!

1 like

Rustig naar huis sporen 

28 likes

13 likes

Tja en nu? :thinking:

20 likes

Niks, klaar!!!

:grin:

1 like

17 likes

Toplocatie het eten was redelijk goed maar de muziek was echt ruk. In een Hard Rock café verwacht je minimaal Rock muziek maar geen ruk muziek (zoals Work van Rihanna en nog meer van dat soort bagger).

Normaliter kom je niet rond deze tijd uit een Hard Rock café :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

Op naar een andere plek :grin::+1::+1:

26 likes

Haha! Top weer een Rolex! :+1: De Rolex van Jur? Weet je nog dat ik zei dat de Hulk mij niet zoveel deed? Nou ik had het mis
 begin hem steeds meer te waarderen. :heart_eyes:

Dit is natuurlijk een super duo! Fijn weekend. :+1:

2 likes

Rihanna in een Hard Rock cafe? Klinkt als een Belgenmop.

Oeps :grimacing:

1 like

Exact :joy::joy::joy:

1 like

Toch weer een Rolex maar niet die van Jur. Deze combinatie was alweer een tijdje in het vizier en ik moet zeggen, dat ik er (als altijd) weer erg blij mee ben. Misschien houdt de rust deze keer eens wat langer aan. :thinking:

Veel plezier met de jacht naar een Hulk, eenmaal om je pols blijft hij fascineren!:ok_hand:

Goed weekeinde gewenst! :+1:

1 like