Ruilen? 
Heb hem net binnen! 

Ruilen? 
Heb hem net binnen! 

Nope €8700,- list. Maar wat een beauty he?
Nice gefeliciteerd! Heel mooi. Ga toch ook nog een keer voor een zwarte hoor (BB)

Maar idd deze dragen we vandaag.
Ja is wel serieus geld he. Maar heeft wel een heleboel. Vintage en smoel tegelijkertijd.
Dankjewel. Ik ben klaar…voorlopig…
Heel eerlijk? Je hebt mooiere combi’s laten zien😉
Dit is een van mijn betere combi’s. Daarom zie ik het als een compliment 



Gefeliciteerd met je aankoop!
Daarmee is denk ik de kans wel helemaal verkeken dat die mooie band nog eens in het blauwe deel terechtkomt… 
Thnx! Dit bandje gaat idd niet weg 
gefeliciteerd 
Gefeliciteerd