Staat hem fantastisch! Ik heb ooit een Sarb033 (zwarte wijzerplaat hoe kan het ook anders
). De Sarb035 met zân witte crème plaat is ook echt prachtig!
Dikke klok mien jong

Een van de weinige HF-ers met een Tourbillon 
SATruvrouw heeft zojuist de laatste hand aan de kerstboomversiering gelegd. Ik heb alle dozen naar beneden gedragen en daarmee ook best aan een zware taak voldaan.
A real f**k off watch 

Ga je hem daar ook testen?
Ik ben gereed voor een avondje uit met mijn lief.
De kids in de jutten zak mee laten nemen en dus lekker saampjes .
Ok dan ben ik blij met het winkelcentrum haha
Nieuwe jubilee nato strap van cheapeatnatostraps binnen. Opzich wel leuk, maar voelt wel een beetje cheap aan en is helaas net iets te lang voor mijn dunne polsenâŚ
Dat zit er piekfijn uit!! 



















Zie de maan schijnt op mijn horloge 