Polletje dan maar?
0 stemmers
Baas!
Haha nice
Top naast Ray spex nu dus ook Royspex
Ik dacht vroeg met een ākerstigeā foto te zijn haha⦠Ach het mag nu onderhand al wel toch
Hij is mooi
Gefeliciteerd
Thanks⦠Had eerst de Ocean One gmt Red/Blue jubilee 42 mm maar ik kon niet aan de kleuren van de bezel wennen. De kleuren waren mij te aanwezig. Deze heb ik afgelopen vrijdag 6 december gekocht en ik ben er zeer blij mee.
Mogguh
Ondanks het slechte weer maar eens naar de bossen zometeen
Tikje kleur. Kunnen we goed gebruiken in deze dagen.