Wat dragen we vandaag deel XVIII

Wat ben jij daar nou aan het doen?1? :scream::scream::scream: Wil je wel eens heel gauw dat prachtige horloge in veiligheid brengen?! Ben je nou betoeterd! :joy::wink:

Hier de mijne die ik net heb gekocht…

17 likes

15 likes

Mijn meeste horloge zijn vintage en hebben geen saffierglas. Maar ik denk dat het te laat is. Hij heeft het al gezien :grimacing:

Hey Franque, dank dat je mij daar even op attendeerde. Als je toch ff 5 minuten niet oplet loopt alles in de mist en gaan ze rare dingen posten…

1b6c68699d618d2cbf1d20f54b13905963bcddea_1_451x500

:wink::+1:

4 likes

Oké ik zal een andere nemen om te klussen. Ik heb die van mij wel al een paar jaar.

2 likes

Oké geluisterd ik heb al 1 andere aan.


Normaal gesproken luister ik niet zo goed, laat mijn vrouw het maar niet horen :wink:

7 likes

Fijne vrijdag allemaal!

32 likes

Seiko MilSub hommage. :sunglasses:

28 likes

Mijn Oris om naar kantoor. Perfect horloge voor ‘casual friday’. Sportief maar toch ook wel netjes.

15 likes

Maar je bent wel een topper! :+1: :wink:

Zag je dat de mijne bijna hetzelfde is. Ik heb er een gouden (verguld) bezel op. Ik vind het heel mooie horloges, voor het geld dat ze kosten. :ok_hand::blush:

2 likes

Voor mij is het deze fraaie, sportieve en mooie Brunmontagne vandaag. Kijk hem eens shinen… :ok_hand::blush:

Ik ga hier heel erg rijk mee worden, want ik heb er nog een uit de eerste serie van 50 kunnen bemachtigen. :blush: :wink: Volgens mij zijn er nog wel een paar… grijp je kans en scoor NU een Brunmontagne bij Pascal @Brunmontagne ! :sunglasses:

17 likes

12 likes

Vandaag de OP 39


Een heel fijne dag gewenst.

22 likes

Ja, bijna dezelfde. Voor dat geld is hij wel zeer mooi afgewerkt. Ik heb 2 uur in de winkel gezeten met 6 modellen in verschillende kleuren voor me en ik kon echt geen keuze maken. Maar de verkoper had ontzettend veel geduld en begrip voor me. Vooral de afwerking van de achterkant vind ik geweldig en dat voor een quartz.


Veel plezier met jouw nieuwe aanwinst.

9 likes

Dank je wel! :+1::blush:

1 like

Is supermooi inderdaad! :ok_hand:

1 like

Vandaag de Maen

11 likes

Mooie kinetic…:+1:

1 like

ben nog steeds niet uitgekeken :star_struck:

11 likes

Cross postje… mooie linnen dial :relaxed:
image

14 likes