20 likes
Welke is dit?
Op de valreep de prijs 2019 in de categorie 'optimismeā



1 like
Optimisme
misschien wel bij mij maar op dit moment zeker realisme 
1 like
Jep gaat zeker de kerst halen !
Ja heb de BB hierop ingeruild en zeeeeeeer tevreden met de ruil 

3 likes
Zo, back in town? 
1 like
Yep, zijn we weer 
1 like
Goed zo. Al dat serieuze gedoe hier (ook nog vaak over horlogesā¦
)
1 like

















