Een nieuwe Seiko strap zojuist binnen. Blijft een top horloge voor het geld.
Na een paar maanden in de kist gelegen te hebben eindelijk de band weer gefixt.
Wat een heerlijk horloge blijft dit zef.
Vandaag weer Bulova, maar nu een met ultra high beat secondewijzer (16 vps)
Geen gezeur met āhij tikt niet op de markersā bij deze kwarts ⦠
Ik begrijp dat jij alle NA-topics goed in de gaten houdt?!
Vandaag even bij maatje @Climholland langs geweest voor een (tijdelijke) wisseltruc. Altijd leuk
Altijd al eens een constellation willen proberen.
Nee, maar zoān Globemaster valt me direct op. 
Zeker bij iemand waarvan ik niet wist dat ie er eentje had.
Gezellig!
Is zijn endlink naar de filistijnen of lijkt dat maar zo? 

Hahaha dat zie je goed was een gevalletje van, past niet dus slijptol
Eens een keer iets anders dan mijn duikers. Geruild met @Jarl en net binnen, dus ja, gelijk maar om de pols natuurlijk. Nogmaals dank voor de deal!















