Ik vind dit persoonlijk wel de perfecte combinatie 
20 likes
Mijn nieuwste… een 1953-er caliber 531 bumper automaatje.
Ik heb de goede zorg overgenomen van @Jtrommel en dat is zeker geen last 
27 likes
Het blijft toch wel een heel erg charmant horloge Paul, daar kom jij de kerstdagen wel mee door👌
1 like
Dat is toch niet heel verschillend met je dagelijkse werkzaamheden? 
1 like

1 like
15 likes
Dit blijft toch gewoon een heerlijke dresser voor het geld, en een van de horloges die ik het langste in mijn bezit heb:
20 likes
2 likes


















