Heb ‘m intussen ook binnen! Zware pil die 51 euro douane 
Lopend, best nog wel een stuk.
In ruim 2 uur naar boven over het rotsblokken pad. En een liter water per persoon
.
17 likes
Wel een prachtige ervaring denk ik.
1 like
Vorig jaar deze Bellos in Delft gekocht, hoewel 't glaasje achter ontbrak…Natuurlijk toch fotootje op HF gepost en verrassende reactie van de vorige eigenaar dat hij het glaasje gevonden had.
Small world
Opgehaald, vastgelijmd en sindsdien een zeer gewaardeerde polsgezel 
10 likes
weer eentje om verliefd op te vallen 
mooi horloge 
1 like






















