Ja als iets zo lekker draagt, dan gaat hij ook niet af heš¤
Fijne kerstavond alvast.
20 likes
Gatsc
4934
Ook namens mij fijne kerstavond HF! 
19 likes
Morgen iets andersā¦denk ik
30 likes
De Airman nog maar een keer. Pas zo kort in bezit en al zo schmutzig. Hmmmm.
Wel even een ander bandje op gegooid, want die RIOS die er op zat was net een stuk bordkarton. Maar de Hirsch artisanās doen het goed.
23 likes
Dankzij de NA zulustrap van Hans @slls een wissel naar de Bertucci⦠
14 likes
Brodie
4939
Het is kerst. Maar dat staat volledig los van dit horloge.
33 likes
Zin in een glaasje whiskey 


13 likes
PaulusB
4941
De Zenith overdag met de voorbereidingen voor vanavond.
De Omega dresser om tijdens het kerstdiner. 
21 likes
Ik doe mee met een kerstkleurig bandje
14 likes
Toch weer eens een Seiko, wel op leer natuurlijkā¦
17 likes
Dan ziet die fundusfoto er niet meer zo scherp uitā¦
1 like
mijn spiksplinter nieuwe black bay 58 !
22 likes
junior
4952
Exact een jaar later, alweer deze muts ⦠fijne kerst!

18 likes
Dat was de laatste foto voor dit jaar 
1 like