Wat dragen we vandaag deel XVIII

Ander horloge maar eens. Betekend wel weer dat er gewerkt moet worden :frowning:

24 likes

30 likes

Ik ben benieuwd! Anders kun je het altijd nog vragen aan Seiko-goeroe @koekoek

1 like

There is a Turtle in the kitchen…

14 likes

Wat een topper is dat toch geniet er van :ok_hand::ok_hand:

32 likes

21 likes

13 likes

Erg mooi horloge! Een vraagje hierover;
Ik zie op de website van TagHeuer een model met de kroon aan de rechterkant, is dat ouder of nieuwer of zijn hier nog meer versies van?

8 likes

Hoe bevalt ie na een paar uur?

Dit is de recent geïntroduceerde nieuwe versie van de calibre 12. De 12 heeft de kroon altijd op rechts gehad.

2 likes

17 likes

Jungle fever

15 likes

Ook mooi…

25 likes

op nieuwe crocodile, speedy kan alles hebben😍

29 likes

Pas een kwartier om gehad maar wat een ding :smile: Morgen bij daglicht even goed bekijken!

1 like

Idd, en die heeft een sunburst wijzerplaat. Deze heeft een matte wijzerplaat en ook de indices zijn anders, veel meer een retro uitstraling daardoor.

Ok, geen wrist shot vandaag want ik droeg mijn nieuwste badge! :medal_sports:

Best zorgelijk, een vol jaar dagelijks op HF :thinking:. Misschien toch maar part-time gaan werken want dit is niet meer te combineren… :see_no_evil: :sweat_smile:

Bedankt allemaal voor het afgelopen jaar; mede dankzij jullie was het de moeite waard om elke dag even te kijken :pray:t2: :innocent:

14 likes

9 likes

Hallo W.J. ,

Van harte gefeliciteerd! Je verdient deze badge ook want je bent een fantastisch fijn forumlid! :+1::slightly_smiling_face:

Ik wil jou ook graag bedanken, want je hebt voor mij zeker ook iets positiefs toegevoegd het afgelopen jaar! :slightly_smiling_face:

1 like