Colle band! Alleen niet heel comfortabel denk ik?!
Dat valt me heel erg mee. Probleem bij mij is mijn dunne polsen (16,5) waardoor hij op de kleinste stand toch wat teveel ruimte overlaat. Bij een gewone stalen band neigt de kast dan naar één kant te gaan “hangen”. Omdat deze geen schakels heeft blijft hij recht, waardoor die ruimte niet opvalt. Wat niet comfortabel is is ermee aan een bureau werken, althans als hij zoals bij mij wat ruimte over heeft. Dan tik je steeds met dat staal tegen de rand. Maar gewoon om de pols voelt hij best comfortabel.
Ik imiteer deze even in de keuken.
Helaas heb ik laatst de two tone vervangen door leer, anders was het spitting image.
Bijzondere indeling.
Ja apart hè? In de 70’s (en 80’s) werden deze zogeheten bullheads wel meer gemaakt, al is dit wel een van de iconische gevallen. Naast Seiko heeft ook Citizen een paar succesvolle bullhead-modellen gehad maar niet met deze uitlijning van de subdials.
De uitlijning van de knoppen is overigens geen design-keuze maar een direct gevolg van de plaatsing van de pushers: het 6138-uurwerk onder de motorkap moest hiervoor een kwartslag gedraaid worden. Soms is het zo simpel .
Dat klinkt inderdaad simpel…
Zo ken ik je weer Chris. You’re back
Ik ben perplex van dit eerbetoon
Ook handschoenen laten maken hij Hoang Dat?