Wat dragen we vandaag deel XVIII

20 likes

Thanx, ik ben er ook erg blij mee!
Ja ik hoorde van Ferdinand dat hij heel veel respons had gehad. Ik voel me inderdaad wel een bofkont als ik naar de pols kijk :grin:

1 like

Wat blijft dit toch ook een prachtig horloge!

1 like

8 likes

Kolere, nooit verwacht dat zo’n Audemars Piguet in het echt nog heel veel mooier, nevermind comfortabeler, is dan ik ooit had verwacht. Horloge is uiteraard niet van mij maar van een relatie.

30 likes

Dat vind ik altijd zo cryptisch, een relatie. Een klant?

2 likes

12 likes

Nee, geen klant, wel een zakelijke relatie.

34 likes

Lekker potje voetbal kijken met de Tag

6 likes

Leuk horloge maar wat me opvalt zijn de niet volledig ‘rechtstaande’ zeskantige moeren. Die moeten 90 graden met het ‘gat’ staan, deze lijken af te wijken. Of het is een artefact van de foto of het is een neppert
:scream:

3 likes

Crosspost en wristshot. De DH had, een maandje terug, meteen een loszittende wijzer. Aftersales gaat via Dan’s woonadres in Bretagne. :thinking: Middle of bleeding nowhere; het duurde bijna 3 weken voor het horloge bij hem afgeleverd werd
 :sweat_smile:

Of die wijzer nog steeds loszit (bij dit geheel nieuwe exemplaar met het oude deksel), durf ik nu niet meer te testen. Is de chrono-minutenteller. Chrono dus nog niet aan gehad
 Zwarte stalen band is erg netjes voor het geld en draagt ook prettig. Maar wel erg zwart en zwaar, dus zal voornamelijk leer worden.

Natuurlijk is het een blatante hommage/quasi-neppert aan/van de 1972 Orfina Porsche Design.

14 likes

zonder woorden

25 likes

Heel mooi, beetje Tituma :grin:

Wat betreft looks

22 likes

In Eindhoven bij Marceo Parker met mattie van @SuperC

9 likes

Ja idd
dat zie ik ook wel.

1 like

Dat dus :slight_smile: