Wat dragen we vandaag deel XVIII

Avond wissel!:+1:

14 likes

De SNXS79 op een solid oyster :blush:

Fijne avond! :wink:

16 likes

Luuuuuume!

12 likes

28 likes

Wisseltje naar weer leer op Tudor

16 likes

Je loopt een dag voor!

1 like

Scherp. Over drie uur niet meer :wink:

1 like

Ja zo lust ik er nog wel een :smile:

1 like

Zo tijd voor een lekker wijntje!

genieten van de avond en morgen,… gezond weer op🤘🏻

13 likes

Wel net bewust gedaan. :nerd_face:

1 like

38 likes

Ga je op reis?
Edit: Stom, ik begrijp ‘m al :slight_smile:

1 like

Nog altijd Bulova :grinning:

14 likes

Doe je goed, mooie instapper. Veel draagplezier! :ok_hand:

1 like

Ik noem deze OM, mijn Flintstones horloge…

7 likes

NA Chris? Of had je deze al?

Mooi in ieder geval!! :ok_hand:t2:

Ja ben ik benieuwd naar! Het is een beetje sporty, weet niet of op leer dan staat. In ieder geval deze leren proberen

Ja! Dacht al wel dat het qua smaak iets voor jou zou zijn. Ik heb er een NA topic over met meer foto’s en bevindingen :+1:t2: Thnx

2 likes

Some things will never change! :wink::ok_hand:t2:

Gezondheid!

1 like

NA, gekocht van @Ruud, hij kwam hem vandaag brengen.
Dank je. :slightly_smiling_face:
Moet er nog een paar banden voor verzinnen. De oorspronkelijke blauwgrijze Glycine-band is met afstand de dikste/lompste band die ik ooit heb gezien en past daardoor niet op mijn dunne polsjes.

3 likes

Ik denk dat dat prima zal staan. Sportief of meer klassiek, als ik het zo zie kun je alle kanten uit :ok_hand:

1 like