Je loopt een dag voor!
Scherp. Over drie uur niet meer 
Ja zo lust ik er nog wel een 
Wel net bewust gedaan. 
Ga je op reis?
Edit: Stom, ik begrijp ‘m al 
Doe je goed, mooie instapper. Veel draagplezier! 
NA Chris? Of had je deze al?
Mooi in ieder geval!! 
Ja ben ik benieuwd naar! Het is een beetje sporty, weet niet of op leer dan staat. In ieder geval deze leren proberen
Ja! Dacht al wel dat het qua smaak iets voor jou zou zijn. Ik heb er een NA topic over met meer foto’s en bevindingen
Thnx
Some things will never change! 

Gezondheid!
NA, gekocht van @Ruud, hij kwam hem vandaag brengen.
Dank je. 
Moet er nog een paar banden voor verzinnen. De oorspronkelijke blauwgrijze Glycine-band is met afstand de dikste/lompste band die ik ooit heb gezien en past daardoor niet op mijn dunne polsjes.
Ik denk dat dat prima zal staan. Sportief of meer klassiek, als ik het zo zie kun je alle kanten uit 














