Wat dragen we vandaag? Deel XX

Mooi Erik die Monaco!

Mag ik vragen hoeveel je polsomtrek is?

1 like

fantastisch vastgelegd!!! :heart_eyes:

2 likes

:thinking: prachtig, heb die van mij na de zomer van de hand gedaan. Wellicht niet z’n goede beslissing.

1 like

Oh wacht

1 like

Gewisseld naar deze Maurice Lacroix die ik vandaag toevallig tegen het lijf liep.

14 likes

Eigen kast, eigen dial. In ieder geval geen 1 op 1 kopie. Letterlijk elk design aspect is van de AP gepikt.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Ga met je piemeltje spelen Ralph. My outsmart je niet.

1 like

Niet zo happen mien jong. Ik kaats een keer de bal terug en meneer is meteen boos

Ben niet boos. Kan je alleen niet serieus nemen
 mien jong.

Ha! Goeie!

4 likes

Nu even serieus. De Maurice Lacroix staat je goed. perfecte size voor je pols. Leuke verschijning, nog niet veel gezien hier op het forum. :+1:

:thinking: Die steringlas lijkt meer op een Nomos dan die Maurice op een AP. Shit is getting weird here.

2 likes

Waarom doet je roley steeds tik tok

M’n zeer fijne NA. Kijken of @RLC mij ook nog even wil afzeiken dat het geen Rolex o.i.d. is

11 likes

Ah joh ik liep Metin beetje te plagen. Nothing more nothing less. I come in peace. Iedereen lekker dragen wat hij of zei wilt. Iedereen blij! :blush: :+1:

Nou niet zo slapjes :grin: Hij mag dan wel een bontkraag, LV tasje en ruige kop hebben maar hij staat echt niet @Watch2Morrow voor je deur hoor :laughing:

hoop ik ten minste. Hoi vriendje

4 likes

Huts a niffo!

Dank! Er was al een link met zondag.
Maar nu weet ik ook hoe de papa van @TheWornWatch er uit gaat zien!! :dancer:

1 like

Forgot my phone at home day Dus alleen de avond wissel

Is weer ouderwets gezellig hierzo !

6 likes

15 minuten geleden uitgepakt.
Eerste draagtijd:

13 likes