Wat dragen we vandaag? Deel XX


Mogguh :coffee:

21 likes

16 likes

Sinds enkele weken in mijn bezit en sindsdien blijft de rest in de doos :sweat_smile:

19 likes

Weer terug op de zomerse nato

15 likes

Deze na lange tijd weer eens om!

15 likes

Deze morgen nieuw bandje opgehaald : iets forser maar vooral zachter :wink:

De Omega Dynamic dit weekend aan de pols dan maar.

Fijne zaterdag aan allen!

21 likes

Gisteren deze NA opgehaald bij een forumgenoot, vandaag om de pols.

10 likes

De NA vandaag! :blush:

40 likes

Gaaf!
Deze zijn best wel flink toch?
Naast de GS?

1 like

Klopt, ik kan hem net hebben. 47 mm breed zonder kroon en 54 mm van lug to lug. Ik heb de twee Grand Seiko’s ingeruild. Niet omdat ik die horloges zat was, in tegendeel! Omdat ik met de GS’en in mijn steeds terugkerende valkuil terecht kwam, heb ik besloten ze in te ruilen. Die valkuil is horloges kopen waar ik van weet dat als ik er een krasje op maak, ik in een hoekje ga zitten huilen. Dat is geen comfortabel gevoel… Bij deze Panerai is dat gevoel er niet. Ik hoef er niet voorzichtig mee te zijn. Dat is absoluut onderdeel van het draagplezier. :+1:

8 likes

Deze na!

16 likes

Eens. Met de geweldig gepolijste kast van de GS komt ook een nadeel. Erg krasgevoelig en derhalve extra zichtbaar. Heb de Panerai een keer omgehad en vond hem voor mij te groot. Ben benieuwd naar je ervaring.

1 like

Kijk! Toch binnen het forum gebleven! Heel veel plezier ervan. Dit is echt een topper. :smile: :+1: Komt van de Steinhart boetiek in Bern. :ok_hand:

1 like

26 likes

Ik vind ‘m ook echt prachtig! Is hij van jou geweest?
Zag het inderdaad op de bon :smile:

1 like

Heerlijk horloge!

14 likes

Wij hebben dezelfde polsmaat, dus ik denk dat je hem wel kan hebben, maar dat is natuurlijk ook een kwestie van persoonlijke voorkeur. Ik vind hem zeer comfortabel dragen. Straks ook een beetje bandjes wisselen, heerlijk! :smile: :+1:

Als je hem van Jaap hebt wel!

Ik heb ‘m inderdaad van Jaap! Samen met de Hamilton PVD geruild voor m’n 65. Ik had last van flipperitus en deze waren erg geschikt :wink:

Die Panerai van jou is ook erg gaaf! :heart_eyes:

1 like

:rugby_football:

12 likes