Lunchtijd!
Eet smakelijk HF
Ja, de naam is …eh…afwijkend.
Zelf vind ik het wel grappig eigenlijk, wel gerelateerd aan de prijs. Voor 1000+ zie ik ook liever een serieuzere naam.
Casual Friday at work
Edit: op de foto lijkt het alsof ik sta en hoognodig moet urineren. Dat is niet het geval.
Dit is een pose waarbij ik onderuitgezakt op mijn bureaustoel zit.
Wou dit delen met het wereldwijde web.
oja die watchgecko horloges.
die zijn goed ind. komen volgens mij bij de OEM vandaag waar bijna alle microbrands hun horloges laten maken. zoals phoibos , christopher ward etc.
wat een gedrocht!!
wat kan je vertellen hierover?
Hahah Jurgen, ga je lekker? Het is zijn NA. Dat is net als een pasgeboren baby in horlogeland.
Dan zeg je voorlopig niet wat je echt denkt.
Gefeliciteerd , bijzonder
Dankjewel😂. Er is veel over te vinden. Zoek op Angular Momentum en je vindt mijn NA topic. Mocht je daarna nog vragen hebben, laat het me weten!
Haha ik bedoel het ook positief! Het is geen simpel everyday under the radar horloge vandaar:slight_smile:
Ben juist benieuwd achter het verhaal van de excentrieke look
Sommige mensen zeggen dit ook over babys🙈
Uniek is hij zeker! Er is geen tweede van.
Vandaag deze bijzonder mooie NA, met dank aan gewaardeerd en gerespecteerd forumlid @JackW ! Ik ben er heel blij mee!
Het gaat om de Bell & Ross Military, automatisch uurwerk, goede lume, gebold saffier glas en 100 meter waterdicht. Daarnaast zeer heldere afleesbaarheid en mooi elegant qua model. Een horloge dat bij (bijna) alles kan dus…
Goed weekend gewenst allemaal!