Wat dragen we vandaag? Deel XX

Agat Zlatoust :facepunch::sunglasses:

17 likes

14 likes

18 likes

Cross post, want deze laat zich niet makkelijk :camera_flash:

25 likes

15 likes

De kat is akkoord.

19 likes

25 likes

sorry, likes weer op, 21u wachten :cry:

1 like

24 likes

Vandaag wederom de eergisteren binnengekomen NA, de Certina DS Action.
Met een diameter van 41mm en een bescheiden dikte zit hij mij als gegoten. De kast en de b and zijn gedeeltelijk gepolijst en gebrushed. Mooi zwarte wijzerplaat, datum op zes witte urermarkers en groene accenten :heart_eyes::+1:

Kortom, blij met deze Certina!!

23 likes

Mooi…bij flipperitus…wil ik op plek 1 :wink:

1 like

Deze hernieuwde aanwinst… :sunglasses: …na 19 jaar opeens zonder zitten, wende toch niet. Het woensdag opgehaalde exemplaar was bij nader inzien toch een beetje een vrijdagmiddag-horloge uit Bienne; dus sinds vanochtend - enorme mazzel dat er eentje beschikbaar was - deze, nu zonder QC-slordigheidsfoutjes. De stalen band laat ik nog even op lengte, dit bandje is een zeker 12 jaar oude van Breitling, met gesatineerde Omega-gesp - die ik beiden gelukkig nog had.

Net de chrono aangezet, om die even een heel rondje te laten maken. :+1:
De vorige was 1 jaar oud toen ik die kocht; zo nieuw als deze had ik 'm nog niet!

32 likes

24 likes

Gaaf dat het toch nog ‘zo snel’ gelukt is! Van harte ermee, veel draagplezier. :ok_hand:

2 likes

Dacht dat die vastzat. Kan deze uit mijn snelkoppelingen?

Countdown 3-2-3020

23 likes

52mm Tauchmeister.

14 likes

Quartz??

1 like

Ik ben eens door mijn ‘oude’ horloge verzameling heen gegaan. Ik ga de wat minder kostbare modellen gereed maken voor verkoop dus heb meerdere horloges om gehad vandaag. Onderstaand een selectie! :blush:

11 likes

27 likes