Wat dragen we vandaag? Deel XX

een eco-drive is het niet nee :smile:
het is een model dat in 1978 uitkwam met het zelfde kaliber 8110A.
ik kwam er per toeval op uit op catawiki, ik ga daar regelmatig kijken.
ik moest het hebben (liefde op het eerste gezicht) heb het kavel gewonnen maar uiteindelijk wel te veel betaald, maar… ho cares? :joy:
ik ben er zéér blij mee :heart_eyes:

3 likes

17 likes

Heerlijk horloge, draag hem al 8 jaar!

1 like

Snap ik :+1:t2::smiley: … .Veel plezier ermee :ok_hand:t2:

1 like

En nog geen batterij vervangen? Net de stalen band precies op maat gemaakt…draagt zeer goed :+1:t2::yum:

Nee geen batterij vervangen en loopt als een zonnetje!
Bezel ooit vervangen en saffier ipv hardlex. Tijdloos!

1 like

Ah Nice :ok_hand:t2::yum:

1 like

Als je hem constant draagt verouderen de condensator en de accu nauwelijks. Juist het helemaal leeg raken is slecht voor deze onderdelen.

2 likes

35 likes

Dat was het probleem bij mij vorige Kinetic ook waardoor ik hem verkocht…heb die ook een aantal keer opgeladen met de Philips lader maar had het idee dat hij nadat hij vol was vrij snel weer tot de 5 seconden was leeggelopen :roll_eyes: …binnen 2 weken ofzo…

3 likes

Ik draag er 3 met afwisseling van elkaar en zijn stuk voor stuk altijd vol. [quote=“Jurtz, post:2857, topic:245316”]
Als je hem constant draagt
[/quote]

2 likes

19 likes

Precies, dat is het beste. :+1: Een Kinetic is als een auto met dieselmotor. Gemaakt om veel kilometers te maken en duur als hij alleen maar stil staat! :wink:

2 likes

Heb je alle 3 de kleuren dan?

Ja drie varianten Ska 369, 427, 371

1 like

Leuke set :ok_hand:t2::smiley:

1 like

Seamaster wederom

26 likes

image

Vandaag een nieuwe band op de timewalker. Stug, maar ik kom uit het noorden dus we hebben meteen een klik

21 likes

Avondwissel

10 likes

15 likes