Deze was het vandaag.
Met deze bescheiden kaasfondue erbij in ons ‘clubhuis’
Welterusten of werkze als je nog aan de bak moet!
28 likes
Mikel
15 februari 2020 om 05:30
3386
Mazzelaar,
Veel plezier met je NA Metin.
2 likes
De volgende nachtdienst zit er al weer bijna op:
31 likes
Niet doen als je wilt dat je andere horloges ook nog polstijd krijgen
1 like
Marco
15 februari 2020 om 07:00
3389
Vandaag weer even van deze genieten. Goed weekend allemaal!
26 likes
Wat staat hij je geweldig Arnout!
Schitterend.
Ik zeg nog een keer naar Den Haag om hem te bezichtigen.
1 like
Vandaag dragen wij de Moonwatch Speedy.
Helaas werken, maar wel af en toe naar mijn pols kunnen gluren😁.
Fijne zaterdag.
31 likes
HansvR
15 februari 2020 om 07:27
3394
Zoals Betelgeuze? Wanneer klapt dat ding nou? Ben wel in voor een mooie lichtshow.
1 like
Wakker worden en meteen je nieuwe speelgoed pakken. Voel me weer 7 jaar oud.
38 likes
Pooooooh wat een dik ding! Ik kan het even niet meer volgen. Help mij even. Rolex Explorer II polar, Rolex Submariner 114060, Rolex Seadweller 4k, Rolex datejust? Dat is mien toch wel een collectie mien jong
anon66999254HFDEF:
Pooooooh wat een dik ding! Ik kan het even niet meer volgen. Help mij even. Rolex Explorer II polar, Rolex Submariner 114060, Rolex Seadweller 4k, Rolex datejust? Dat is mien toch wel een collectie mien jong
Dik is hij zeker Thnx!
Natuurlijk wil ik je helpen Ralph.
De Sub is betrokken bij ruil voor de SD4K
De Polar gaat binnenkort in de verkoop
Datejust en ML39mm blijven
Misschien koop ik weer een bandenswapper zodra de Polar is vertrokken
Goed weekend.
1 like
royke74
15 februari 2020 om 07:47
3400
Prachtig …
Hoe draagt deze nou tov de 114060? Edje zegt kleiner
@Vespaed zou dit ding bij onze volgende date meenemen en ik was best nieuwsgierig maar ja… die wispelturige gast kun je niet van op aan hè
1 like
Janus1
15 februari 2020 om 07:47
3401
Aan het werk in de Botlek.
22 likes
royke74:
Prachtig …
Thnx! Ik ben er ook heel blij mee.
BrommerEd is een wijze man, hij heeft daarom ook gelijk. Ik citeer mijn mini eerste indruk uit “Rolex only”:
Een NA heeft de eerste paar dagen altijd iets magisch. Maar dit is wel een model waar ik al een tijdje naar kijk. Zowel op HF als op Youtube video’s. Heb zelfs twee keer een zoekertje aangemaakt en paar keer geboden op iets wat langskwam.
Kon me tot op heden de prijs niet verantwoorden. Daarom was een 114060 een prima alternatief. In balans, top bracelet, dijk van een horloge, etc. maar… Stiekem wou ik een moderne duiker met slankere lugs en door wat kleine verschillen met de Sub net niet mainstream.
Opvallend is hoe lekker hij draagt. Dit komt doordat hij iets hoger op de pols ligt en het kroontje niet op je huid ligt. Cool is dat het glas iets dikker is. Ook draagt hij iets kleiner door de lugs, eerder 39mm dan 40mm voor mijn gevoel.
Minpunt? Ja ik heb er één kunnen vinden! Er zit geen halve schakel bij. Bij de Sub zat die er wel bij.
Heb Ramon geappt en morgen komt er een halve schakel mijn kant op. Zo kan de sluiting weer OCD-proof gecentreerd worden.
Resumé: Moderne duiker nirvana is bereikt!
2 likes