Wat dragen we vandaag? Deel XX

Autocorrectie🤬maar begrijp wat je bedoelt.
Ik ben serieus geïnteresseerd, dus als het niets wordt lees ik het graag.

2 likes

Met groen vandaag… Prettig weekend!

21 likes

Bedankt Michael, hij draagt ook erg fijn door de goed passende band en lage gewicht. Ik zag gisteren pas dat onder bepaalde lichtinval je het Grand Seiko embleem ook in het glas van de caseback te zien is. Bizar.

Breitlight 45mm…54gr schoon aan de haak :+1:

31 likes

Staat ook geweldig op die band! Veel plezier vandaag!

1 like

Toch wel tof! Hoe bevalt hij?

2 likes

Zaterdag… :wink:

Silicium Balance Spring

30 likes

Bevalt erg goed. Bijzondere gewaarwording steeds weer een 45mm kast en dan het gewicht van slechts 54gr om de pols. En door de zwarte kast lijkt en voelt het horloge ook kleiner. Draagt super comfortabel. Mooi stukje techniek dat Breitlight composiet. :ok_hand:

1 like

Mooi! Dat formaat lijkt me zo flink maar als ik hem op jouw pols zie lijkt het me best mee te vallen inderdaad. Het gewicht lijkt me inderdaad heerlijk. Net als titanium, dat is ook echt prettig dragen. :+1:

1 like

Heerlijk wakker worden met m’n JDM Seiko 5 Sports en een lekker bakkie koffie… :blush:

(even aantikken voor een scherpe foto!)

14 likes

Vandaag de Steinhart om onderweg naar de juwelier voor iets nieuws, daarna door naar de volgende afspraak voor weer wat nieuws dus met een beetje geluk 2 NA’s vandaag :sweat_smile:

:rage: krijg mijn foto niet geüpload :rage:

2 likes

25 likes

Exact. Ik zou normaliter nooit voor zo’n fors formaat horloge gaan en het is dan toch wel erg bijzonder hoe lekker deze draagt en hoezeer het grotere formaat gewoon niet opvalt. Heel apart. :+1:

1 like

Ik ga hem een keer proberen als ik hem zie liggen. :+1:

1 like

…en je bent altijd welkom in Den Haag mocht je in de buurt zijn (en ik 'm nog niet geflipperd heb :wink:).

2 likes

Daar woon ik zelf ook, dus misschien dat ik je ff een PB stuur binnenkort. :+1:

1 like


!

Op een prachtige alligatorband die ik over kon nemen van @Jroelie

11 likes

23 likes

38 likes

17 likes