Wat dragen we vandaag? Deel XX

Ik moet even afstand nemen van de GS voor vandaag, maar dit is ook geen straf. :smiley:

29 likes

Vandaag geen zware pols.

12 likes

Dagje thuiswerken: elke pauze n ander horloge…

19 likes

17 likes

Ik doe mee met een wissel naar CCCP :fist:

In dit geval jaren 80 met 2614.2H handwindermotor onder de kap.

18 likes

23 likes

Wat een gaaf ding Ludo! :ok_hand: Zijn die nog te koop in de winkel? Ik zou er ook wel een willen. :slightly_smiling_face:

1 like

Ik zeg dit niet vaak over Seiko horloges, maar deze vind ik wel erg mooi! Veel draag plezier er mee.

1 like

I said it and I will say it again. Dikke Breitling mien jong :sunglasses: :+1:

1 like

Haha…je had hem toch weg gegeven? :laughing: Kon je geen afstand doen uiteindelijk? :wink:

1 like

Den Haag?

Heb je de twee Grand Seiko’s nog? Want ik zag precies dezelfde modellen beide bij Ten2Two liggen.

ik vrees van niet, deze heb ik via een veilingsite kunnen bemachtigen en ben er toen voluit voor gegaan :smiley:
het was, toen hij nieuw uitkwam, een 3k kostende horloge, dus moest je hem ergens tegen komen dan weet je wat je kan verwachten :wink:
zelf ben ik zeer tevreden deze in bezit te hebben, ik kijk er steeds met bewondering naar :+1:

1 like

Dat verbaast mij in het geheel niet. :wink: Ik ga mijn ogen eens open houden of ik er ergens een tegen kom. Dank voor je reactie trouwens. Weet je hoe hij officieel heet; dat vergemakkelijkt het zoeken ?

1 like

Wat een toeval!

je kan het type nummer gebruiken en dit is: citizen 6702-T002153
als je dit gebruikt in de google balk en drukt op afbeeldingen dan krijg je vele afbeeldingen van deze schoonheid :smiley:
hoop je hiermee van dienst te zijn geweest, als je meer wil weten hoor ik het wel :smiley:

1 like

Dit ben ik niet :wink:

1 like

Nee New York.

Thnx :+1::grin:

1 like

Ik doe even een SA 'tje ( @SybrenAnne 'tje) :smile:

16 likes