Wat dragen we vandaag? Deel XX

27 likes

Goedemorgen Nederland

14 likes

Hoi Tonnie, Hoi Jürgen, hallo Alex, ik begin de dag met een Eterna

29 likes

Kijk ze stralen dan, Jelle!
:+1::+1:

1 like

Het punt van de Nato is dat deze blijkbaar gemaakt is op de groei of om te recyclen met soortgenoten. Waarom die gigantische overtollige lengte niet afknippen en de dan overbodig geworden keepers achterwege laten? Bah! Ik verdraag ze niet! Ze zijn goedkoop; een misdaad tegen de goede smaak. :metal:t2:

4 likes

slls heeft deze zulu gemaakt.
Lengte precies goed en geen overbodige keepers.
Het kan dus wèl…

15 likes

Misschien wordt het tijd om uit de NATO te stappen, Onno… :wink:

1 like

:joy:

2 likes

Late start vandaag… het bed was te gezellig om vroeger van huis te gaan.

Nu instappen en gaan!
Mijn favoriete knopje op “aan” zodat ik er lekker knus bijzit .

23 likes

Goeiemorgen allemaal :sunglasses:

Dikke lompe duiker met de mooiste band :star_struck:

28 likes

18 likes

Heb je vannacht liggen woelen Onno? :joy::joy::joy::joy:
Goedemorgen! Eerst effe een bakkie.
Doen ze bij de NATO ook :roll_eyes:

Goedemorgen

22 likes

Deze vandaag, eerst nog even op tijd zetten.

28 likes

NATO is een organisatie met een vrijwel onmogelijk tevreden te stellen procurement afdeling. Wat je ze ook probeert te verkopen, ze sijpelen als water naar de goedkoopste aanbieder, ook al betekent dat dat ze een servertje kopen in Roemenië van exact hetzelfde bedrijf waarmee ze in Nederland al een half jaar in conclaaf zijn. Ik heb twee verkopers van corporaties gekend die daarom gewoon de account hebben laten vallen.

Dat een zeer goedkope, slijt- en watervaste horlogeband met een one-size-fits-all ontwerp wat verlies van het horloge wat er aan zit vrijwel uitsluit een NATO heet is in mijn ogen dan dus ook meer dan verdiend.

Zo’n band heeft niets met smaak te maken. Het is de belichaming van functionaliteit die elke consideratie voor vorm terzijde schuift. Da’s exact de reden dat ik er wel van kan houden.

Als je ze haat raad ik je aan ze niet te kopen of gebruiken. :slight_smile: Ik heb er net weer twee in bestelling.

3 likes

Mogge.

Fijne dag allemaal. :dash::cloud_with_rain::roll_eyes:

19 likes

31 likes

25 likes

26 likes

Goedemorgen! Terug op rubber:

30 likes