Wat dragen we vandaag? Deel XX

:star_struck:

25 likes

Avondje thuis doorwerken, DJ om de pols, duvel in het glas en set van tomorrowland op de achtergrond. Life is great!!!

15 likes

Daarom ook mijn post. Aangezien mijn NA gebaseerd is op een SD qua formaat en kast.

2 likes

Tsja, ik heb nu een paar banden van ze besteld, en ik heb nog geen lijmklodder gezien. Hoe lang is dat geleden en welke band was het? :slight_smile:

Speciaal om dat te counteren, dankzij jouw post ben ik heel, heel ver terug gescrold om die ML Aikon een extra like te geven. Want ja, als het door Ralph afgezeken wordt kan ik er vaak wel wat mee. :slight_smile: Bovendien vind ik ML en Montblanc beiden ondergewaardeerd.

1 like

Meerdere banden, over een langere periode. Met klodders bedoel ik overtollig lijm tussen het stiksel en de band.

Een beetje kan ik nog wel hebben maar eigenlijk hoor je daar helemaal geen lijm te zien zitten (of misschien wel te gebruiken). Voor mij een teken van een goedkope productiemethode.

En jij geeft een bedrag aan van 37 euro. Nou daar kan, nee moet, het echt een stuk beter voor. Bij RIOS heb ik dit nog nooit gezien. Geef je pak 'm beet een tientje meer uit dan koop je daar een zadelleren band van Kaufmann voor

P.S. ik heb het hier over de vintage stijl banden met twee zij stiksels

13 likes

Over naar desperados in blik en defqon 1 op de achtergrond. Mijn analyses voor morgen worden iets minder scherp… ach ja…

Verwar ik ‘wat dragen we vandaag’ met ‘wat drinken we vandaag’?

17 likes

Heb dat altijd een mooie Longines gevonden.

2 likes

Ik ook :wink:

2 likes

Wilde m nooit kopen, omdat ik hem teveel op een submariner vond lijken. Nu ik die grail getackle’d heb maar eens mijn collectie ver’RLC’en met zwarte duikers…

2 likes

Hahahaha! Ik moet zeggen dat ik de eerste dag dat ik hem om had al de vraag “is dat nou een Rolex?” kreeg. Al is dat nou net níet de bedoeling… Kon altijd wel waarderen dat het een wat “onopvallender” horloge zou zijn.

1 like

Deze Langendorf Watch Company gaat om vandaag

19 likes

14 likes

Goedemorgen iedereen, laatste dagje werken en dan weekend!

19 likes

Goeiemorgen allemaal. Vrijdag, dus de Vostok :slightly_smiling_face:
En het aquarium is ook weer schoon:

De visjes verbaasd om een Rus heen zwemmen :thinking:

Wat hebben we nu weer op bezoek :laughing:

25 likes

14 likes

Goedemorgen Nederland

14 likes

Mogu…

18 likes

Mijn inmiddels niet meer laatste aanwinst.

15 likes

Mogge.
Fijne dag allemaal.
Frisjes hoor!

19 likes