Wat dragen we vandaag deel XXI

De lume … is deze gelijk wat kleur betreft? Dus wijzers en bovenste driehoek.

Ja. En de markers op 12,3,6 en 9.

1 like

20 likes

Nog even wat kleur tussen al dat zwart en wit in de tijdlijn :). Fijne zondag nog allemaal

19 likes

Goede zondag allen!

31 likes

14 likes

22 likes

Prachtig, die kroon ook :ok_hand:

1 like

12 likes

NA’s krijgen natuurlijk wat extra dagen pols tijd :stuck_out_tongue_winking_eye::sunglasses:

22 likes

Happy Sunday ...✨
13 likes

22 likes

vandaag deze!

15 likes

De F 104 .

15 likes

Ehmm, geen idee wat je daarmee bedoelt maar er hoort geen speling te zitten tussen de lugs en de band, ook niet bij een aftermarket band…

Oooh, wacht even, ik denk dat je wat anders bedoelt, dan wat ik dacht dat je bedoelde! Ik meende dat je de ruimte tussen kast en rand van uiteinde band bedoelde. Dat is met een niet afgerond uiteinde natuurlijk niet te voorkomen. Je bedoelde dat je meent dat er ruimt zit tussen ZIJKANT van de uiteinde band en de lug. Maar dat is verbeelding, die is er niet, de breedte sluit op tienden van millimeters prima aan.Misschien kijk je naar de carbonafwerking van de lugs? :face_with_raised_eyebrow:

Vandaag een Seiko 5je met mooie diepblauwe wijzerplaat

15 likes

Toch wat anders vanmiddag …

13 likes

Haute horology baby :heart_eyes::+1:

1 like

Om misverstanden te voorkomen, ik doelde hierop:

Seiko-Sumo-SBDC003-6

Maar als ie prima aansluit, helemaal goed natuurlijk :ok_hand:

En om on topic te blijven, deze. Op rubber :wink:

14 likes

Maar mijn opmerking geeft mijn mening weer en ondanks wat hier in deze samenleving tegenwoordig aan het gebeuren is; je mag nog steeds een mening hebben, ook al strookt die niet met de jouwe. Ik ben het niet met jou eens, maar ik zal altijd blijven verdedigen, dat jij jouw mening zal mogen hebben, ook al ben ik het er niet mee eens. :wink:

3 likes