Wat dragen we vandaag deel XXI

Deze foto lijkt me genomen achter het stuur van een Mercedes-Benz SK vrachtwagen en aan het groene, “zuinige” toerengebied te zien bouwjaar jaren '80.

Of zit ik er heel ver naast nu?

Deze Explorer is altijd goed natuurlijk…

1 like

Ach, die gangreserveaanduiding went wel hoor. En is reuze handig als je eens wisselt. Wat ook opvalt is hoe efficiënt de Springdrive met bewegingsenergie omgaat. Waar mijn ETA automaten nog wel eens moeite hebben met voldoende gangreserve opbouwen tijdens een dagje kantoor, doet mijn Springdrive dit makkelijk in een paar uurtjes luieren in huis.

1 like

Ik begrijp je enerzijds ook wel maar bij mij is het juist omgekeerd…ik vind met name de combi Quartz/prijs mooi en vandaar de keuze voor deze GMT…

Vandaag weer even de plexi sub opgescharreld
34 jaartjes oud alweer…

23 likes

Ik vind betaal liever meer voor een automaat… Quartz is ontzettend praktisch en accuraat, maar tis niet waarom ik horloges draag.

1 like

Schroefkroon goed dicht schroeven :face_with_monocle:

1 like

Nee horloges draag je als een sieraad en dit is een sieraad, dus voor mij dan geen verschil of het een Quartz is…jij zegt nu dat je een horloge mooi moet vinden en automaat moet zijn om het mooi te vinden :thinking:

2 likes

24 likes

De sweeping seconds…

1 like

Tada

9 likes

Lekker naar buiten met de hond… En de 1521 :sunglasses:

21 likes

Check, was iets te enthousiast geweest.

1 like

Echt ontzettend mooi, vooral de lugs en de plaat!

1 like

Is daar nog aan te komen :heart_eyes:

1 like

@purple300 kom er eens in !

24 likes

Blijft toch mooi!

1 like

Gaaf man! Komt de GTG (waar staat dat eigenlijk voor?) ook nog eens elders in het land? :wink:

18 likes

Deskdive maandag.

25 likes