Dan is het net zo’n microtimer Tag Heuer
Maar nu heb ik wel deze omgedaan
Dan is het net zo’n microtimer Tag Heuer
Maar nu heb ik wel deze omgedaan
Nice! Clasp of buckle?
Balen.
De versie met Glidelock komt zonder Glidelock toch? Die moet je zelf van je Rolex afslopen… als ik het goed heb.
Ik vind het iets teveel gaan naar de Oysterflex band. Overigens zou ik die best graag als alternatief voor de Oyster los kopen.
Dan zitten we niet op één lijn. Ik had de versie met clasp incoming en heb bericht gekregen dat het tot na corona niet mogelijk is om te leveren. Lijkt me in heerlijk om in de zomer te dragen met glidelock.
Hahah afslopen. Je moet inderdaad twee schroefjes loshalen en weer monteren.
Ik heb laatst 2 schroefjes vernacheld door mijn eigen handigheid.
Ik ben in elk geval zeer tevreden met de gesp. Ik vind de clasp er eigenlijk een beetje vreemd uitzien zelf… die vind ik op staal gewoon echt heel mooi.
Ik vind het rubber in elk geval niet te vergelijken met alle rubber pauperbanden die ik tot nu toe gehad heb. Dit is echt een andere klasse.
Super comfortabel… weet niet hoe ze het doen maar zelfs al zit de band aan de losse kant. Het horloge zit als een huis zonder te kantelen. Het is alleen een zenuwslopend werkje om telkens te wisselen. De stalen band is moeilijk te verwijderen
Met de juiste tools moet dit toch meevallen? In ieder geval leuk om te lezen dat de kwaliteit goed is!
Ik ‘trek’ een beetje aan de band… dan gaat het wel. Eigenlijk wil je zo’n bergeon pincet volgens mij.
Ik doe mee! Met een kleine seconde op een Hammie, welteverstaan.
En het blijft in de top drie van beste wijzers ooit staan:
Inclusief de kleine seconde zelf:
Al is het uurwerk wat, eh, spartaans.
Fraaie Pontiac
Grappige is dat ik een Certina heb die er behoorlijk op lijkt; zowel de wijzerplaat als de kastvorm: