Wist ik niet. De connie is prachtig.
Blauw bandje voor de connie laten maken?
Ik weet van onze ontmoeting dat je m wat groot vond… maar zie je hem hier toch vaak posten…
Wist ik niet. De connie is prachtig.
Blauw bandje voor de connie laten maken?
Ik weet van onze ontmoeting dat je m wat groot vond… maar zie je hem hier toch vaak posten…
Die blijft toch echt nice!
Een laatste keer gedragen vandaag, want nu in het blauwe gedeelte!
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-of-leuke-ruil-oris-pointer-date-1950s-pracht-exemplaar/255044?u=otter
Heb ik weleens overwogen. Doe ik misschien nog wel.
Kan ik me niet meer herinneren. Toen ik op het forum kwam had ik horloges van 42mm. Ik moest erg wennen aan de afmeting van de connie. Maar langzaam veranderde mijn smaak, ook qua grootte. Maar ik vind de Pellikaan prima te doen.
Dank je.
Eigenlijk ben je nog meer een meester dan een mr.
Gewoon geen zin in. Nu 4 dagen thuis, dan weer 3 dagen lang 13 uur per dag werken - dat, de komende maanden. Coronarooster. Productiewerk, thuiswerken kan niet. En thuis draag ik doorgaans toch al geen horloges…
Een van de one-brand-obsession forumleden - maar bij jouw horloges moet ik altijd glimlachen.
Een like ter bemoediging
Niet alleen maar Citizen…ook genoeg Seiko,Oriënt en andere hiero…wel veel Japans
Prachtig! Maar ik hoef 'm niet eens te overwegen - ik kan niet meer langskomen, en de post zal ook wel niet meer bezorgen…
Hier ook gewoon doorgaan…aan de 6e nacht bezig… akelig stil op de weg…voel mij af en toe ‘King of the Road’ in mijn eentje
Bpost verstuurt tot nader order vrolijk pakjes rond in de EU. En ik denk dat PostNL ook gewoon doorwerkt. Misschien zal het een dag of 2 langer duren, maar de logistieke sector werkt gewoon door.
En ik kan het weten…
Jaartal mag wel tussen aanhalingstekens… Toch heel mooi!