Wat dragen we vandaag deel XXI

17 likes

Mogge.

Fijne dag allemaal.:sunny:

15 likes

36 likes

10 likes

Hé, ik merk dat ik foto’s heb gemaakt, maar ze hier niet heb neergezet.

Het begon zondag, ik moest in de tuune werken. Het gazon moest wat water hebben om de coating van het graszaad op te lossen en te kiemen, het terras moest schoongespoten worden van een hele winter algen of hoe die groene rommel ook maar heet, en m’n neef kwam langs om samen te trainen op zolder, want sportschool dicht.

Met die doelen voor ogen heb ik het groene monster maar weer eens omgedaan. Ik heb dat ding inmiddels elf jaar, ooit bij Harrod’s gekocht tijdens een uit de hand gelopen date met een plezante Noorse dame in Londen.

Het groen met de geel-oranje details blijft leuk.

Maar goed. Maandag moest ik een paar conference calls doen, en daar slinger ik tegenwoordig de video altijd bij aan, dus keurig een overhemd aangeschoten en voor de gelegenheid de GS maar eens.

Hij was wat stoffig, maar hij blijft fantastisch. Het valt mij op de macro shots wel op dat één van de indices een minuscuul afgevlakt puntje heeft. Kijk naar de één-uurs indice. Nu vraag ik mij af wat de mannen van Seiko daarvan zouden zeggen.

Enfin, vandaag ben ik op de casual toer gegaan, ik heb alleen wat interne vergaderingen en moet een webinar voorbereiden, dus heb ik de Lord Matic maar eens uit de kast gerukt.

Ik merkte dat ik de datum wat verrold had, dus na correctie:

EDIT: Kolere. Ik moet m’n ogen laten nakijken. Deze Lord Matic komt uit de Suwa fabriek, niet uit de Daini. Man man man man man. Waar Suwa bekend stond om Grand Seiko en de 6139 chrono’s zoals de Pogue, was Daini een totaal losgekoppelde fabriek die bekend stond om King Seiko’s.

Dat deden ze om door interne concurrentie de productkwaliteit op te voeren. Alles om Zwitserland de loef maar af te steken, uiteraard. Mijn Lord Matic zal dus ergens in de vroege jaren 70 in de Suwa fabriek gemaakt zijn, want het logo staat op de plaat onder het Lord Matic logo.

Voor degenen die thuis zitten hierbij nog even een stukje leesvoer:

Kudt! Nou moet ik op zoek naar een Daini horloge.

24 likes

Nog maar een Seiko dan…

10 likes

Gefeliciteerd! En, hoe voelt dat? :wink:

2 likes

SKX voor de arbeid vandaag:

15 likes

18 likes

Een Rus mag vandaag het werk doen.

11 likes

Goedemorgen HF.
Een fijne en veilige dag gewenst.

29 likes

Zo, geen afspraken vandaag. Lekker werken. Fijne dag allemaal

18 likes

Deze dan maar, draagt lekker bij thuiswerken…

14 likes

Nieuwe dag…

… nieuwe kansen!:grin:

21 likes

Mooie platte 42 mm. dresswatch.

21 likes

Jij bent waarschijnlijk de enige kerel die tijdens een uit de hand gelopen date met een Noorse dame aan horloges kopen denkt :smile::rofl:

4 likes

Goeiemorgen!

28 likes

15 likes

Goede morgen :smiley:

Fijne dag allemaal :sunglasses:

16 likes

25 likes