Eens! Ik wen er langzaam aan. Al heeft de nieuwe Monster ook wel iets. Alleen die cyclops voor dag en datum . Dus nog steeds geen keuze gemaakt voor een zomerduiker. Ik volg het andere topic hierover met aandacht.
Nog steeds tevreden?
Enorm! Echt een heerlijk ding.
Ik weet ook niet of dit een blijvertje gaat zijn. Ik vind hem grappig, maar een Seiko duiker hoort voor mij een kroon op 4 uur te hebben.
Dan weet je het toch al horological friend?
Ach, ik was moe, we moesten een frisse neus halen. Die date duurde drie dagen. Ik kan me echt niet meer herinneren hoe die B&B in Wimbledon heette, maar dat horloge is een tof aandenken. Er zit nog een heel verhaal aan vast wat er in culmineerde dat ik met een Israëlische trouwde, maar daar hebben we bier bij nodig in lokalen waar samenscholingen plaats zouden kunnen vinden, en ik wil geen burgemeesters boos maken in deze barre tijden.
Laatste dagje op kantoor, voordat iedereen hier verplicht thuis moet werken.
Maar ook dan blijft de Speedy om de pols. Man man man, wat een heerlijk horloge is dit!
Nog even wachten op de bandjes (sorry Cheapestnato straps is leeggekocht door mij ) en dan gaan we bandjes swappen
Snap ik
Zijn die nato’s van cheapest nato een beetje oké? De naam straalt niet echt kwaliteit uit.