Wat dragen we vandaag deel XXII

Deze zonnige zondag voor mij een persoonlijke favoriete glimmer. De vergulde Edox hydromatic automaat op blauwe band. Kan niet beter worden vandaag :grin::+1:t3:

15 likes

Ha Frank,

Ja, hij is veel te leuk; ik kan hem niet weg doen. Iedere keer als ik hem zie word ik zelf ook weer enthousiast. Het is gewoon een gaaf ding! :ok_hand::slightly_smiling_face:

Jij ook een fijne dag en blijf voorzichtig en gezond! :wink:

1 like

18 likes

Heerlijk in het zonnetje

16 likes

11 likes

10 likes

Blijft leuk, verrast worden door je lume, als je de donkere schuur in loopt :slight_smile:

20 likes

12 likes

Toch vandaag deze maar ff lekker laten blingen in de zon :sun_with_face:

23 likes

14 likes

Tuinklusjes met…

13 likes

Eterna Matic 2000 Centenaire.
Tropic dial.

15 likes

19 likes

Prettige zondag;-)

16 likes

:sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face:

16 likes

Voordat ie het nest gaat verlaten, vanmiddag de panter(s) nog goed uittesten!!!

9 likes

19 likes

Weer een op electra… Wilde eigenlijk de Longwood om (rose-gold Bulova), maar de batterij was leeg. Zit daar een geperste deksel op! Met veel moeite eindelijk gevonden, waar je de deksel eraf kon “poppen” , zag dat er een Renata batterij in zat (DANGER!! Will Robinson!!) want die krengen kunnen makkelijk gaan lekken als ze leeg zijn en deed er een veilige Energizer in. Natuurlijk krijg ik de deksel van z’n lang zal ze leven niet meer dicht, want ik heb geen case-press… Ja, wel you Tube, maar die trucjes werken bij mij niet… Zijn er nog horlogemakers open?

Vandaar vandaag grote broer om:

10 likes

Door alle Corona narigheid minder zin in dagelijks horlogewissel. Dus ook nu de MV

10 likes

Leuke case press heb je voor tientjes op Ali…

1 like