Wat dragen we vandaag deel XXII

Op rubber is ie ook mooi. Die vouwsluiting is helemaal top. En persoonlijk kan ik geen genoeg krijgen van het witgouden applied Breitling logo met wings

1 like

Hoe dan :hushed:, hij heeft geen zwarte plaat én is goud!

21 likes

Haha ik heb ook een witte en 3 blauwe platen in de collectie.

14 likes

Toch show je die wel beduidend minder hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Seiko 5 nieuw ?

Nee heb ik al een tijdje. The best kept secret in horology is Seiko 5…:sunglasses:

2 likes

Ik heb er gek genoeg nog nooit een gehad. Wel altijd staan twijfelen om er een aan te schaffen

1 like

12 likes

En nog eens de onderkant :heart_eyes:

16 likes


:ok_hand:

22 likes

Borinngggg

22 likes

Pfff, mooi hoor!!

1 like

9 likes

Even ontspannen.
Boek lezen en een pilsje erbij :ok_hand:t2:

23 likes

Thee tijd

11 likes

Poeh, zwaar hoor dat thuis werken…

Vooral om de boog gespannen te houden…

24 likes

20 likes

Wissel naar de Omega Dynamic van 1969. :heart_eyes:

23 likes

20 likes