19 likes
Causal friday. Dan houden we het lekker eenvoudig natuurlijk.

11 likes

Geen nato 

Geweldig 

Gelukkig kan hier geen nato op 


2 likes
Ik heb ook zo’n snkl liggen! Mooi uurwerk, toch zou ik hem willen verkopen. Weet jij waarvoor zoiets gaat tweedehands. Zal niet echt de moeite zijn zeker? Ik dacht aan 70 euro?
1 like
En het was een paar weken geleden nog een witte trui!
2 likes
Ik zou het niet weten, verkoop nauwelijks horloges.
Ik weet alleen dat dit een hoop horloge
voor een
is 
2 likes
Hahah. Ik heb gelukkig, in tegenstelling tot horloges, genoeg kleding om mee te “swappen”
.
2 likes
Ho, kalm aan nou. Jij hoeft nou niet op te scheppen. 
1 like
Met zijn 37mm kast veel te klein voor mijn pols maar wat een prachtig ding
Welterusten voor straks of een fijne dienst als je moet werken
11 likes
























