Wat dragen we vandaag deel XXII

Sunday bumper…

30 likes

Deze is nog niet eens pre-next :wink::sunglasses:

1 like

Wat me al een paar keer opviel: staat die minutenwijzer (niet vol op de 30) uit het lood? :thinking:

Glashütte Spezimatic :grinning:

15 likes

Uno MAS!!

11 likes

Toch nog wat zonneschijn op deze koude winderige ochtend

30 likes

Kopje koffie, de weekendkrant (ja sommige studenten lezen nog wel eens een krant) en mijn Seiko SSC013 op een bijzondere nato

15 likes

De laatste aanwinst :sunglasses:

42 likes

Dat zie je inderdaad niet vaak. :wink::+1:t2:

1 like

025

20 likes

Geniet nog even van jullie zondag, dan doe ik dat ook :

37 likes

Zondagmôgge … stiekem toch maar even naar buiten, stukje wandelen. :sunny:

Fijne dag!

42 likes

GS Spring Drive

38 likes

Prachtig horloge! Je zou er eigenlijk die oude GT 40 in ‘gulf’ uitvoering bij moeten hebben.

1 like

12 likes

Dank je. dat zou helemaal fantastisch zijn. Of een oude gulf Porsche uit de jaren 70,80. Kom ze genoeg tegen in de boekjes op de achtergrond vd foto.

1 like

Na 3 weken toch maar weer even gewisseld naar de explorer.

32 likes

Geen idee, het was voor een online kerkdienst, waarbij ik voor de muziek heb gezorgd. We waren inclusief degene die de opnamen maakte met z’n vijven in een hele grote zaal. (Ik met m’n Audi horloge om😀).

2 likes

Ah ok. Ik werd recent nog gevraagd om in te vallen, maar de coronatoestanden verhinderden dat. Overigens bleken ze ook geen bruikbaar instrument te hebben, alleen een 61-toets Yamaha keyboard van 99 euro. Ik kan daar niet mee overweg.

1 like

Kan ik me voorstellen, ik had vanmorgen een Yamaha vleugel en een prachtig pijporgel tot m’n beschikking.

1 like