Mocht je 'm ooit kwijt willen, laat het me weten
Bjoetie
Hoi Frank, heerlijk horloge inderdaad. Hij heeft een weekje in de blauwe hoek gestaan. Terug getrokken uit de verkoop en lekker zelf weer aan gedaan.
Nice! En wat heb je verplaatst?
Hmmmm… Nu je dat zo zegt denk ik dat ik er in de afgelopen 18 jaar ook zo’n 1500 op heb zitten. Toch voelt gedwongen anders dan vrijwillig. Jij ook een goeie dag.
Dat doet me er aan denken, ik geloof dat @anon50762135 de doos en papieren nog heeft liggen. Ik nam 'm van me over bij een potje pool, maar heb de goede man daarna maar zeer sporadisch gezien.
Hé Ide, langskomen om een biertje en wat ribs te doen, zodat je me de doos kan geven?
Nou, het is eigenlijk nog maar de 13e dag
Ik snap dit. Liever bekrast met facetten. Als de OQ ze nog had gehad had ik hem ook niet de oceaan overgestuurd, maar die waren echt weggesleten, want 40 jaar oud goud.
Is natuurlijk een heel ander verhaal, daar is het echt onderdeel van historie en zie ik het meer als het in ere herstellen zoals bijv bij sommige antieke auto’s gebeurt. En als het goed en professioneel gebeurt, is dat natuurlijk hartstikke mooi.
Mijn Tudor, laten we wel wezen, kun je ook gewoon nog nieuw kopen. Derhalve niet echt relevant denk ik. Ik ga hem gewoon heeeeel lang houden en dan aan mijn zoon cadeau doen tzt. Hij is op de eerste foto’s van mijn zoon ook vrij prominent in beeld.
Met zo’n zichtbodem en uurwerk zou je toch bijna de neiging krijgen om het horloge andersom te dragen