Wat dragen we vandaag deel XXIII

Bijzondere band, erg mooi :ok_hand:t2:

1 like

Met onze hond op de achtergrond.

13 likes

Verdomme zeg, wat ongelofelijk mooi! :heart_eyes:

Pas wel op hoor, straks krijg je een ban! Hoe durf je een wristshot te plaatsen, zonder een foto van de achterkant… :wink:

2 likes

De Flighty vandaag :airplane:

14 likes

21 likes

In blijde verwachting van een jubilee band voor mijn Maen, dus vandaag nog even dragen op een waffle…

21 likes

Tja…je moet er van houden.

Wat mij meer verbaasde was dat er 200m op staat, en alles met 4 ieniemienie schroefjes vast zit. De kroon is met een klein klikje uit te trekken, zonder schroef dus.

En er wordt al jaren mee gezwommen :laughing:

14 likes

Toevallig vanochtend voor het eerst daar gekeken. Spreekt me inderdaad erg aan. :+1:

10 likes

23 likes

Aanwinst 2

24 likes

Deze is door een slimme wisseltruc met een Skagen van het nachtkastje van Mevrouw Sanders weer om deze pols belandt…

12 likes

18 likes

22 likes

26 likes

De TAG op een ander bandje. Had verwacht dat het horloge door zijn prachtige uiterlijk en perfecte maat snel zou verkopen :thinking:

17 likes

Sinn 103 op leer. Als ik tijd heb gaat deze vandaag nog op metaal.

20 likes

Zo’n beetje alle G-Shocks met uitzondering van de GW-5000 series, de frogman (schroefdeksel) en de laatste gravitymaster (koolstofvezel unibody) doen ze het met een bijna gelijke maat schroef en ook 20 bar waterbestendigheid.
Geen enkel probleem lijkt me dus.

1 like

17 likes

ah ok. Nog nooit in mijn handen gehad, dus verbaasde mij over de simpelheid. Ook niet mijn horloge, en de eigenaar zwemt er echt al jaren mee rond (in zee), dus het zal wel goed zijn.
Thanx, weer wat geleerd :+1:t5: