Wat dragen we vandaag deel XXIII

@Tonnieb

Dit is geen tijdschrift maar een boek over de geschiedenis van de seiko 6139 speedtimer serie uit 1969.

27 likes

Gelukkig dan maar dat Omega hem o.a. op een prima stalen band levert incl. een mooie gefreesde vouwsluiting met snelverstelling. :slightly_smiling_face: Jammer genoeg (als altijd) niet goed draagbaar op mijn vlakke pols maar ik snap de voorkeur helemaal. :+1:

Dit is de 43,5 mm en het is best een fors horloge maar ik schuw hem met mijn 19,5 cm pols niet. Een verademing vanwege de kleur die hem wat zachter maakt dan het veel voorkomende gitzwart en mede door het gewichtsverlies van de stalen band heerlijk comfortabel. Hij is aanvankelijk wat aanwezig maar na een halfuurtje vergeten. Totdat je hem weer bekijkt… :heart_eyes: Verkrijgbaar in meerdere maten, dus een ontdekkingsreis kan zeker lonen. :+1:

5 likes

Welterusten HF! Of werkze als je nog aan de bak moet!:+1::wink:

29 likes

21 likes

24 likes

Goedemorgen HF

20 likes

Goed weekend alle .

22 likes

Eigen “kweek”!

15 likes

34 likes

Was vannacht weer lief voor de Corona patiëntjes. Nu naar huis en mijn bed in (als het mij lukt om te slapen). :zzz:

25 likes

15 likes

Oké, dank je…:+1:

Goedemorgen dit weekend

20 likes

Op deze (vooralsnog?) grijze dag wordt 't deze Orient

17 likes

Fijn weekend gewenst allemaal!

36 likes

Er wordt regen verwacht in het zuiden van het land. Voor de zekerheid maar een duiker voor vandaag. :rofl: fijne dag gewenst voor iedereen.

37 likes

Goedemorgen;-)

38 likes

Enicar Ultrasonic van 1964.

32 likes

Fijne dag allen.

18 likes

Beater om en naar buiten!

21 likes

23 likes