Wat dragen we vandaag deel XXIV

Cool Blue met de Poljot Sturmanskie in het blauw!
(Even clicken voor de juiste resolutie)

13 likes

Denk dat elk lid hier dat gevoel wel kent wanneer je net een horloge gekocht hebt en hem gewoon zo veel mogelijk wil dragen. Je betrapt jezelf er heel vaak op dat je gwn even naar je pols aan het staren bent :joy:

12 likes

47 likes

Actiefoto van secondewijzer!!

19 likes

26 likes

20 likes

Mijn vandaag ontvangen NA, gewonnen via Catawiki…

Zeer teleurgesteld, omdat ik dit een prachtig mooi horloge vond en bij aankomst bleek dat de pakking achteruit de case back steekt en nu een paar uur later blijkt ook nog dat het horloge zo’n 4 minuten per uur te snel loopt. En dat terwijl hij net zou zijn geserviced…:thinking:

Ik laat toch de foto’s zien, omdat ik het zo’n gaaf klokje vind! :+1::slightly_smiling_face:

Fijne dag nog!:+1:

17 likes

Da’s jammer zeg, en die lume is ook niet helemaal jofel :thinking: Wel een mooi model :+1:

1 like

Noemen we echt “wijzers” hier hoor. :rofl:

Anyway, G-Shock MR-G vandaag…

12 likes

Dat vind ik niet erg, want dat wist ik van tevoren. :slightly_smiling_face: De teleurstelling en de heisa van het feit dat je er weer achteraan moet gaan zitten vind ik het meest vervelend. Maar goed; dat hoort bij de hobby zullen we maar zeggen. :wink:

1 like

Gaat vast goed komen :+1:

1 like

30 likes

Nou, dat service adres sla maar over. Wat een sukkels. Moet je toch wel blind zijn als je dat niet ziet.

1 like

Ja, dat is toch te gek voor woorden. Ik baal er wel heel erg van. Ik heb meteen gereclameerd; ben benieuwd wat de verkoper gaat doen. Eerst zou ik een nieuwe horlogemaker opzoeken als ik hem was. Maar ik denk dat hij gewoon loog over die service; dat kan toch haast niet anders als je dit ziet. :pensive::wink:

2 likes

Yep, gelukkig allemaal op te lossen en dan is het een leuk horloge.

14 likes

In de wereld van vintage horloges komen dit soort dingen nu eenmaal voor. Ik calculeer het altijd wel een beetje in, maar het is toch een teleurstelling op het moment dat het dan gebeurt. Ik zal zien wat de verkoper aanbiedt. :slightly_smiling_face:

1 like

20 likes

Zoom maar in voor de mooie wijzers :face_with_monocle:

28 likes

Nog een dagje deze :smiley:

31 likes