Wat dragen we vandaag deel XXIV

Niet eens een beetje schoongemaakt.

21 likes

Ik zie het ja.

20 likes

Die keramische insert is echt besmettelijk.

2 likes

37 likes

37 likes

Smeerkees.

Mooi horloge!
Ik vind de plaat,wijzers en indices erg mooi van dit horloge, bezel ook.
Geslaagde compositie, helaas denk ik dat die mij wel te groot is, voor mij max 38 is prima.

Geen idee hoe lang je deze al hebt maar alsnog proficiat met deze beauty, ik had hem niet eerder gezien.

1 like

Dat krijg je met die westrijdjes, hij heeft wel de eerste vuile sub gepost :joy:

1 like

Dank je :+1:t2::smiley:

Kan je 2mm extra niet hebben?

Ik heb deze sinds afgelopen Zaterdag…loopt zeer netjes, lume is BGW9, draagt heerlijk en erg benieuwd naar de krasvastheid ook…

1 like

Helaas en misschien maar goed ook, er zou zoveel extra aan verleiding bij komen :slight_smile:

Ik ook, want dat zou bijzonder moeten zijn tov gewoon staal?

Edit: @Slin hij is gecoat lees ik, daar ben ik dan ook wel benieuwd naar hoe dat zich houdt. Geen idee of het bij Sinn en Damasko ook een coating is eigenlijk. Maar dit is wel veel horloge voor het geld, veel plezier met je aanwinst! Mooi ding, ook deze kleur met rvs bezel :+1:

1 like

Hatseflats gooi ik dan maar de 1e Tudor erbij😝


Ook gelijk nieuwe bond nato dan erop.

36 likes

19 likes

18 likes

Avondje administratie, met op de achtergrond de analoge versie van Google Translate en Autocorrect. Woordenboeken en het ‘Groene Boekje’, … wie gebruikt ze nog? :wink:

30 likes

Ik snap het :grin: …De CW die jij hebt is de 38mm versie zeker dan?.. prachtige serie deze Trident :ok_hand:t2: …zelf ook al op lopen verlekkeren :yum: … wel de witte dan :hugs:

Kijk even naar dit filmpje…echt niet normaal :hushed:

1 like

Dank u vriendelijk :+1:t2::smiley:

1 like

19 likes

23 likes

Deze Omega Seamaster 120 referentie 166.027 net afgemonteerd na volledige revisie.


20 likes