Wat dragen we vandaag deel XXIV

Nog even van genieten, morgen gaat ie weer terug.

22 likes

was winderig vandaag of had je daar geen last van?

6 likes

Zo vaak als het kan, vdaag wel een beetje wind maar toch lekker.

1 like

Oej?

Ik heb geen beeld bij de situatie die je schetst. Die beesten vliegen toch weg als je begint te boren? :wink:

Maar ik span m’n boorkop vantevoren altijd in de machine. Nu zou ik het veel erger vinden als ik m’n brand-spanking-nieuwe klopboor in de plomp liet vallen, dus het kan altijd erger moet je maar denken. Succes met je project nog! :+1: Ik verheug mij op het schuren van m’n hele trap, morgen. :slight_smile:

1 like

24 likes

Heerlijk zo in het avondzonnetje

20 likes

Deze heeft ook al een mooie achterkant…

10 likes

12 likes

Fijn dat jij daar zó over denkt.

Ik heb het hier een paar jaar terug ook gedaan. Eerst dik 1.000 hechtnieten met tang en schroevendraaier verwijderd, resten gelijmde rug van vloerbedekking met waterpomptang eraf rukken, vervolgens nog grof schuurwerk.

Doe mij maar ‘n bord nasi.
:roll_eyes:

3 likes

Het was sarcasme. Overal vokking stof. Al is die trap redelijk schoon: Het was geverfd hout met halve maantjes van tapijt, je kent ze wel, met dubbelzijdig tape. Die maantjes zijn al pleite, het is alleen een kwestie van licht schuren. :slight_smile:

1 like

22 likes

17 likes

Dan wens ik je veel suc6 morgen, zal aan je denken als ik in de zon aan ‘n koude klets zit :beer:

2 likes

Heb deze langdurig aan mijn vader uitgeleend. Nu is ie even terug omdat ik een zaelande strap erbij heb gekocht. Heb ik wel mijn mm300 achter moeten laten :grimacing:. Morgen zie ik mijn pa weer en ruilen we terug. Dus nu worries, hij blijft in de familie :+1:t2::grin:

3 likes

Is al klaar, tenminste, de opstaande randen. Nu de bovenkant nog. Daar ligt momenteel kippengaas op en in het kustklimaat rot dat weg terwijl je erbij staat :grimacing: Maar goed, het is nog bruikbaar en de reiger heeft het nakijken. Genoeg sloten in de buurt, dus die zal niet verhongeren.
Jij succes met die trap!

Ik hou het bij een ijsje. Bier bekomt me slecht. :wink:

2 likes

Goed te horen :grin:

1 like

20 likes

17 likes

12 likes