Wat dragen we vandaag deel XXIV

Zo’n Bulova is echt heel cool. :slight_smile:

1 like

Poljot STRELA nummer 029 / 999

12 likes

SKX013

14 likes

Heerlijk :sunglasses:

23 likes

Goddome, die van jou en @ElChueco blijven sexy. Ik voorzie een derde GS quartz in mijn toekomst. :slight_smile:

Grappig hoe dat werkt, ik dacht even rust te hebben, maar ik zit op m’n SBGV245 te wachten, de DWW komt er aan (HFLE) en ik zou nog wel een Baltic Aquascaphe willen ook, als gateway drug naar een Oris Sixty Five. :thinking: Mein Darwin im Himmel.

4 likes

Die like is zeer zeker voor die Yamaha. Minty fresh vintage noemen we dat geloof ik. Mooi man. Aardige bandenkeuze ook. Hoe rijdt dat? Ik heb op de grote concurrent hiervan (een soort van, de Zephyr 550) mjn rij-examen ooit nog gedaan. :+1: Dit soort machines, ook de modernere, doet het goed voor me.

1 like

27 likes

BT 75 banden zijn het geloof ik. Beetje vintage stijl. Rijdt prima, hoewel ze niet enorm ‘plakken’.

Rammelt ook lekker met zo’n 1 cilinder!
Enige wat ik minder vind is het formaat. Langere stukken of dagtochtjes kan ik er niet mee rijden. Dan voel ik mijn benen niet meer. En op de snelweg is het ook wat treurig omdat hij vanaf 110 a 120 begint te schudden. Maargoed, we mogen toch nog maar 100 :slight_smile:

De SRX600 is perfect voor in de stad, plattelands- en 80 wegen. Al met al leuk voor de hobby. Maar niet zo handig als je je ergens snel en comfortabel naartoe wil verplaatsen!

1 like

Hahahaaaa, keuzes, keuzes, mijn waarde. :wink:

1 like

1 like

27 likes

Oeh, een Defy. Wat zijn dat toch mooie horloges. Die kast met die band is echt supermooi :heart_eyes: En dan ook nog titanium. Die staat hoog op mijn grail lijstje

1 like

Alleen deze (en TomTom golf, maar die telt niet) mee op vakantie, dus hier moet ik het maar mee doen de komende week

15 likes

Heerlijk in de avondzon

18 likes

Deze.:grinning_face_with_smiling_eyes:

9 likes

Gisteren niet gepost… Vandaag is deze aan de beurt geweest

Dit blijft toch ook een schitterend exemplaar

13 likes

14 likes

Dankjewel! :blush: Hij is nieuw en voor de verkoop beschikbaar. :sunglasses: Mocht je interesse hebben, graag via PB.:wink:

1 like

Eventjes x-posten op deze luilekkerdag :slight_smile:

https://www.horlogeforum.nl/t/het-lekkere-buitenleven-balkon-tuin-strand-bos-duin-boot-kajak-caravan-tipitent-alpenkreuzer-met-heidi-erin-etc/207794/1385?u=grotebozewolvin

Jammer genoeg niet.
Maar ik zie dat de partij die bestemd was voor Halle bij jou aangekomen is
Dusssss😎

1 like