Vandaag met Peter alias @Floydian67 tour de Roermond gedaan. Hij wat gekocht, ik veel gepast.
Onverwacht een Mido model omgehad die ik nevernooit eerder tegenkwam, maar altijd heel mooi dacht te vinden.
De great wall bleek wel mooi, vooral de wijzerplaat, maar de betovering verdween.
Ook PorscheDesign omgehad, wilde ik in principe wel voor sparen, bleek veel te groot voor mijn 18cm pols en wijzerplaat viel tegen…
Je hebt het goed gezien @Horlogehalle. Op @anon34385602HFH’s bureau ligt dezelfde Lip Rallye als die ik in I DARE YOU liet zien. Ik heb zojuist even gekeken en die van mij ligt nog gewoon in de la, dus @anon34385602HFH heeft hem niet van mij .
Overigens ben ik het zeer met je eens dat Lip leuke horloges maakt. Het zijn vrijwel allemaal remakes van vroegere horloges, waarvan ik persoonlijk de quartzen vaak mooier vind dan de mechanische exemplaren. Die zijn naar mijn smaak weinig onderscheidend en voor de bijzondere uurwerken hoef je ze ook al niet te kopen.
Voor het geval dat de 4e keer kijken tot een aankoop mocht leiden: bij mij ging het bestellen en leveren heel soepel. Ik had hem binnen een week in huis. Succes! (en misschien binnenkort foto’s?).