Wat dragen we vandaag deel XXIV

Vandaag met Peter alias @Floydian67 tour de Roermond gedaan. Hij wat gekocht, ik veel gepast.
Onverwacht een Mido model omgehad die ik nevernooit eerder tegenkwam, maar altijd heel mooi dacht te vinden.

De great wall bleek wel mooi, vooral de wijzerplaat, maar de betovering verdween.
Ook PorscheDesign omgehad, wilde ik in principe wel voor sparen, bleek veel te groot voor mijn 18cm pols en wijzerplaat viel tegen…

En zo nog wat leuke klokjes…
Had mijn SuperSinn om, en dat bleef toch wel de favoriet van de dag.

Vanavond toch nog een wisseltje, naar een onbetwisteling ,

Ohww ohw ow, Tudor, wat klopt dit toch allemaal, en wat ben je mooi…
De winnaar van de dag…

28 likes

Je hebt het goed gezien @Horlogehalle. Op @anon34385602HFH’s bureau ligt dezelfde Lip Rallye als die ik in I DARE YOU liet zien. Ik heb zojuist even gekeken en die van mij ligt nog gewoon in de la, dus @anon34385602HFH heeft hem niet van mij :slight_smile:.
Overigens ben ik het zeer met je eens dat Lip leuke horloges maakt. Het zijn vrijwel allemaal remakes van vroegere horloges, waarvan ik persoonlijk de quartzen vaak mooier vind dan de mechanische exemplaren. Die zijn naar mijn smaak weinig onderscheidend en voor de bijzondere uurwerken hoef je ze ook al niet te kopen.
Voor het geval dat de 4e keer kijken tot een aankoop mocht leiden: bij mij ging het bestellen en leveren heel soepel. Ik had hem binnen een week in huis. Succes! (en misschien binnenkort foto’s?).

4 likes

north flag… :heart_eyes:

1 like

Ik moet het gewoon niet doen, ik moet het gewoon niet doen, ik moet het gewo

Er is zo veel leuks te krijgen en de prijzen zijn absurd laag…

Ik moet het gewoon niet doen, ik moet het g

:grimacing::expressionless:

4 likes

Welterusten voor straks of een fijne dienst :+1:

22 likes

Thanks! :v:

15 likes

Boe! En al een beetje bang,

15 likes

Goedemorgen

23 likes

Goedemorgen.
Hier even niks te wisselen.

27 likes

Waarom zou je? De koffie maakt alles goed.
:grin:

Mooi horloge hoor

17 likes

:turtle:time

15 likes

Morning!

35 likes

Goedendag gewenst !

19 likes

Goedemorgen!

27 likes

17 likes