Hahaha…
Ja het is een hoop horloge voor weinig, zelf ook nog zitten denken om 'm te kopen hoor.
Gewoon als echte beater of vakantie, maar denk dat die dan veel te weinig gebruikt gaat worden.
Het is niet dat ik tegen het merk Invicta ben ofzo hoor. Zeker de vintage modellen zijn heel mooi.
Eet smakelijk kerel en fijne avond!
Dankjewel
Ik had mij ook op de lijst gezet onder het mom van ‘lolletje en die €100,- kan geen kwaad. Tot ik er achter kwam dat er in het topic toch wel veel hele nare fanatiekelingen zaten die het allemaal erg serieus namen met dat ding. Toen ben ik maar afgehaakt en niet meer terug gekomen in het topic.
Snap ik ook, er waren er een paar die nogal door zijn geslagen inderdaad.
Ach ja. Best een hoop lol en voorpret van die honderd euro.
En bizar veel horloge voor het geld, eerlijk is vals.
Maar of ik m nou mooi vind…
Mij doet ie het ook niet hoor. Raar afgewerkte wijzerplaat, dikke kast, vlak glas met plaat die te diep ligt,…
Deze Dan Henry is een stukje duurder, maar nog steeds wisselgeld in horlogeland, en wel x keer het horloge dat de Invicta is.
Ach ik ben van mening dat je gewoon moet kopen wat je zelf wil. Heb er niets mee wat anderen er van denken.
Ook kan ik niet in ieders zak kijken hoeveel deze te besteden hebben voor een horloge.
Denk dat 90% van de mensen niet eens zou kijken naar wat voor een horloge je zou dragen.
Kappen nou! Dat is mijn instant like button…
Dan Henry. Ziet er leuk uit… is net zo fake als de Invicta.
Ben wel benieuwd naar de mijne… al doe ik er waarschijnlijk niets mee. Wellicht proefdraaien tot Tudor BB of BB58.
Ja, maar wel op een véél leukere manier. Geloof me. Miles apart.
Heb ze wel eens gepast. Best leuk spul. Goeie vintage vibes. Ben ook niet vies van mechaquartz.
Maar op een of andere manier… koop ik t toch niet.
En dat hoeft toch ook niet?
Whatever floats your boat!