Wat dragen we vandaag? Deel XXV

Natte Citizen. Living the rough life :+1:

1 like

9 likes

Bam! Gefeliciteerd, wat een onwijs gaaf horloge!
Ploprof for da win!

1 like

Nice man! Die van @krabong?

1 like

Thnx! Nee die uit het blauwe deel.

1 like

Voor de vierde keer. :scream:

21 likes

Ok, die heb ik even gemist dan.
Maar dat geeft niet, fijn dat ie bij jou een plekje gevondem heeft, heel erg mooi exemplaar!
Geniet hard!

1 like

Van harte! Wat een kanon zeg!

1 like

Krabong had een mk1 maar dat was een schaduw van deze :v:

Zonder iemand te kort te willen doen. Maar zo scherp en compleet, die van Metin… echt top.

Enjoy

1 like

SPB007J "MM200 "
SBDC061 voor de Japanse markt (geen verschil)
Pracht horloge, voor mij de perfecte zwarte duiker.

1 like

16 likes

Een echte alleskunner deze Vostok Amphibia SE 100-725, 200m waterdicht, +3s/dag, automaatje, je kan hem invriezen, in de hete zon leggen, op leder dragen , op rubber… :tada::tada::tada:

14 likes

Heel gaaf :ok_hand: is dit diegene uit het blauwe deel (van Niglo)? Wellicht de mooiste Tissot

Toch weer even om de pols, ook al staat hij in het blauwe deel… :roll_eyes: Blijft gewoon een hele tof en veelzijdig horloge, maar ben toe aan iets anders en wil bij het huidige aantal blijven. Wat een dilemma’s :nail_care:

9 likes

Op nieuwe horween schoenen :hugs:

14 likes

11 likes

het is om je vingers af te likken, zo mooi :star_struck::+1:

1 like

Oudje om de pols vandaag.

10 likes

Blijft leuk zo om van buiten maar binnen te lopen :smiley:

13 likes

Topic heet wat dragen we vandaag! En soms wissel ik inderdaad van horloge, waarom? Omdat het kan.

Vooral aan niemand anders denken als je mijn foto’s ziet. Ik ben SAT heb wel een paar horloges maar bovenal hou ik van horloges

Dit is een horlogeforum, wat mij betreft plaatsen mensen foto’s van hun horloges en genieten hier vooral van

Hier mijn avondwissel

27 likes