@RLC doneert niet aan goede doelen in ruil voor zijn avatar en @HanDavinci praat niet over zichzelf in de derde persoon.
Swatch was 'n impuls aankoopje van n tijd geleden. Heb wat met 007 dingen. Alleen valt de bandaanzet super lelijk uit op mijn pols, en dat vind ik balen. Laten liggen? (ding is uitverkocht & bijna x2 gegaan) of maar gewoon ditchen & dumpen?
Goedemorgen.
Vandaag de RLG Atlanticus op milanese mee naar bosbad 't Zand. Nu nog rustig. En de frietwagen is zojuist gearriveerd
@Jurk ik weet niet wat er voor verhalen rond gaan, maar ik heb destijds van Jurk zomaar een avatar gekregen omdat ik vaak in de cartoons voorbij kwam en daar een beetje op de korrel werd genomen, wat ik prima vond uiteraard. Maar omdat ik destijds zo ‘sportief’ mee deet heeft Jurk een avatar gemaakt voor mij. Er is toen nooit gesproken over donatie etc.
Ik denk dat het beste is dat we het gewoon laten rusten, ALLEMAAL. @HanDavinci
Het is allemaal verloren energie.
Ps. Je had het origineel kunnen hebben. Een van mijn mooiste avatars tot nu toe moet ik zeggen.
On topic:
Dit draag ik vandaag
Ik wist niet dat je het origineel nog had. Het origineel zou ik graag willen hebben. Maak wel wat geld over naar het goede doel.
Kijk ik nu naar voetbal in de reflectie?
Nice