Vasthouden die gedachte…
Ja dit blijft een rare hobby. De ene dag hebberig als de pest en wil ik alles kopen, dan beetje spijt, twijfel, euforie… etc etc… En dan heb je de dag dat je naar de kist kijkt en denkt, man man man je kan er maar 1 dragen tegelijk, waarom niet gewoon 1. En inderdaad, de g shock is echt een heerlijke allrounder. Enige toevoeging die ik waardevol vond is de camouflage metal mod toevoeging…
Ja, er staan overal in de stad van die elektrische huurscooters. Je activeert ze met een app en gaan met dat ding
Oké, lekker makkelijk
Ik zit n0nd3ju nog steeds te wachten op de juiste retro silver case van MFG. Eerste zending stuurden ze de verkeerde case. Tweede zending blijft maar onderweg. Voor 't laatst gesignaleerd bij Luik / Liege, begin juni (…). Die zal wel in die gestolen vrachtwagen met Chinese pakketjes voor NL/DE hebben gezeten.
Mijn 5610 ligt maar te wachten (band zit er al wel aan).
Ze zijn totaal niet klantgericht daar bij MFG. Dat er een vrachtwagen wordt gestolen is niet hun schuld, maar ze hadden die case toch wel met express kunnen verzenden?
Hahaha thanks:smiley: is het defecte neonlampje ook weer gerepareerd
het is en blijft aliexpress natuurlijk… En ja grote kans dat die in die vrachtwagen zat ja… K…
Gefeliciteerd!
Ik heb hem zelf ook, prachtig horloge